Zo. Even een update over Linga. Nou, Dorothea heeft vanmorgen eerst urine bekeken. Het SG is nog steeds te laag maar hoger dan de afgelopen dagen, 1.018. Dat zou betekenen dat de nieren iets beter kunnen concentreren. Daarna bloed afgenomen. UREA is nu 11.5 en CREA is 111. Dat is absoluut lager ten opzichte van voorgaande dagen! Het is nog niet goed (UREA moet onder de 9 zijn en CREA zou het mooist onder de 100 zijn) maar het is een verbetering! Dat zou toch wel kunnen duiden op een licht herstel! Dorothea wilde geen infuus meer geven, heeft daarover eerst overleg met Erwin gehad, Erwin vond ook : geen infuus dus we zijn zonder infuus 'naar huis gestuurd' om eens lekker te gaan ontspannen en te gaan genieten. Niet zonder dat Linga eerst met lekkere snackjes verwend is door tante Dorothea en met een zak snacks verwend is door tante Edith. Ook hebben we heerlijke mango shampoo & conditionar meegekregen om Linga's plas-billen eens lekker te wassen!
Linga was trouwens heel blij om Dorothea te zien. Ja ja, is ze 4 dagen lek geprikt door dokter Dorothea, maar ze is echt dol op dokter Dorothea !
Dokter (en tante) Dorothea gaat morgen LingiePlingie's bloed opnieuw testen en we hopen dat het dan of hetzelfde is of nog beter.
Bedankt voor het duimen . Voor diegene die het niet erg vinden om nog even door te duimen......... Heel graag
Lieve Dorothea, bedankt voor alles . Voor alle dagen onderzoek die je in Linga d'r probleem hebt gestopt. Voor alle uren werk die je er in hebt gestopt. Voor al je steun aan Linga en mij. Je bent er echt een uit duizenden
Fijn, Linga zit in de stijgende lijn
Nu blijven duimen dat het doorzet!!
Jullie gaan proberen te genieten en ontspannen en billen wassen die daarna heerlijk naar mango ruiken 8)
we denken aan jullie
was nou wel alles en niet alleen de billen anders moet ik op van die rare plekken snuffen om het te ruiken ik ben zo blij dat het de goede kant op lijkt te gaan morgen maken we er een feestje van
Nog niet waar het moet zijn, maar het gaat in ieder geval de goede kant op!!!
Lekker gaan genieten van jullie prachtige damens en statige heer, en hier duimen we gewoon verder.
Als ik het zo lees is ze in hele goede handen, het moet gewoon weer goed komen.
Beterschap Linga!