Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Stef@nie schreef: Hoe is het vandaag met Yuki?? Is hij een beetje bijgekomen van gisteren?
Ja, het gaat wel goed met hem. Alleen nog steeds diarree  :-[
En een beetje kreupel, zo links en rechts...  :(
Maar aan vrolijkheid en levenslust geen gebrek!  :)  :)
yuki11 schreef: Ja, het gaat wel goed met hem. Alleen nog steeds diarree  :-[
En een beetje kreupel, zo links en rechts...  :(
Maar aan vrolijkheid en levenslust geen gebrek!   :)  :)
't Is er een met karakter, net als zijn baasje ;) 
Balen dat het gisteren zo moeizaam ging, lijkt me idd vreselijk om daar bij te moeten staan :(, nu hopen op goede berichten op alle fronten :bigarmhug:
*milik* schreef: 't Is er een met karakter, net als zijn baasje ;) 
Balen dat het gisteren zo moeizaam ging, lijkt me idd vreselijk om daar bij te moeten staan :(, nu hopen op goede berichten op alle fronten :bigarmhug:

Ik stond er niet alleen bij, maar hielp/deed er ook aan mee  :-X  :'(
Heb Yuk samen met de assistente op de tafel getilt en plat gelegd (onder dwang) en daarna onder dwang tegen de tafel aangedrukt, gedurende de behandeling  :'(
Nee, dat doe ik niet nog eens...zo ben ik gewoon niet gewend met Yuki om te gaan, het schaadt onze vertrouwensband en is gewoon niet nodig, vind ik.
*loes* schreef: Hoe is het nu met Yukemans?
Het goede nieuws is; we hebben, sinds gisteren, zijn diarree weer onder controle!!  :groupwave2:
(gekookte kip, witte rijst en Sano Diarex)
Verder gaat t wel redelijk met hem. Hij loopt alleen als een dronken zeeman (slap in zijn achterhand) :( en hij kijkt weer wat 'grocky' (3e oogleden zichtbaar)..., dus het is wel heftig voor hem, al die troep.
Woensdag alweer een nieuwe lading...ik vrees dat dat heel heftig voor hem gaat zijn.
Ik zal eerst nog eens overleggen met Rutteman, want ik heb het idee dat ie geen rekening houdt met zijn leeftijd...en dat vind ik toch wel erg belangrijk.

We gaan zo zwemmen, misschien minder goed voor zijn darmen, maar die gok neem ik nu maar....hij zal toch ook op de been moeten blijven.  :)
Stef@nie schreef: Och Yuk toch :( Weet je al iets voor de diarree? Geef 'm maar weer een dikke knuffel van me!!
Ja dus, ik dacht ineens aan Sano Diarex (van Dog's stuff)...dat gaf ik Yuki vroeger nog wel eens, in zijn br*kkentijd, en hielp altijd goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door