Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ja hoor, met Yukje gaat t prima...hij heeft niet zo'n last van de diarree en ik denk dat we het allebei niet heel erg vonden dat we gisteren zonder infuus weer naar huis mochten  :biggrin2:

Maar ja, het blijft uitstel, geen afstel, dus we moeten er toch aan geloven morgen (of anders maandag...want hij heeft nog diarree nu)  :-X
Terug van Rutteman, na een slopende worsteling  :'(  :'(  >:(  >:(

In tegenstelling tot andere keren, priktte Rutteman dit keer tot 2 maal toe verkeerd....en dat betekende dat hij aan zijn achterpoot toe kwam. Ook nog niet zo'n ramp, maar om dat goed te kunnen doen, moest Yuki toch echt op de tafel en ook nog liggend. En dan krijgt hij paniek...zeker als hij gedwongen moet worden.
Gillen, piepen, janken, kreunen.... :'(
Ik vond t vreselijk, zeker ook omdat ik weet dat Yuki pijn heeft in alle gewrichten en vind dat je er dan niet zo aan mag trekken!!  :'(
(en ik hou ook totaal niet van dwang!!)

Maar goed, de Vincristine en Cytostar (en dus geen Doxorubicine, omdat dat te zwaar voor hem is, nu hij nog aan de diarree is) zitten er in.
Volgende week woensdag weer melden!  :-X
Kl*te Karin...vreselijk is dat, als ze onder dwang is moeten ondergaan.  Kan het me helemaal voorstellen..zelf meegemaakt.
Echt balen..hoe is Yuki er nou onder? Heeft hij er nu last van?

Knuf voor Yuki en natuurlijk voor jou ook :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door