Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Sietie
hier gebeurt het ook wel na de meeste maaltijden volgens mij :) om daarna nog even met elkaar te ravotten (ik laat ze hun eigen gang gaan ze lopen hier los op een omheind terrein en spelen wanneer ze willen en dat is steevast na de maaltijd) ik ben niet bang voor maagtorsies volgens mij is dat iets erfelijks of iets van brokken of zo... heb vroeger een boxer gehad die daar zeer gevoelig voor was... en die at de hele dag door steeds kleine beetjes en was ook geen eter trouwens en toch verschillende maagtorsies gehad...
DJ heeft net een lap pens op, lag hier ook al lekker te schuren op het kleed >:(, denk dat 'ie hier heeft meegelezen ;D, doet 'ie anders nóóit ::)! Zal inderdaad met lekker eten te maken hebben. Hier gingen ze ook altijd spelen na het eten, dat was nog met kvv. Nu ze regelmatig barfen zie ik t niet meer, misschien omdat ze hun energie in het knagen kwijt kunnen? Dacht er net opeens aan. K laat ze wel hun gang gaan, maar echt wild doen, neuh dat liever niet :).
Door Paula1976
Mijn Schotse herder die helaas al 5 ½ jaar niet meer onder ons is en het genot van barf nooit heeft gekent, deed het ook altijd na zijn br#kkenmaaltijd. Je zou haast denken dat dat toch niet kon zijn omdat het zo lekker was!

Tico heb ik het nog niet zien doen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door