Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Wietse1963 schreef: Hallo Yuki.

Hier met Wietse heeft jou hond ook opgezette lymfeklieren in zijn liezen én onder zijn oksels (enkel of beide kanten) en bij de achterpoten, want Pascha had dus opgezette lymfeklieren ook bij zijn hals maar Pascha heeft dus bij die andere DA een spuit gekregen en dit middel heet Prednoral dit is net als Prenisalon bij mensen en Pascha al zijn Lymfeklieren zijn gigantisch aan het afzakken.
Die lymfeklieren in zijn liezen die waren heel dik en die bij zijn hals maar ze zijn echt behoorlijk afgezakt ik zou dus zeggen ga er dierkt mee heen zo spoedig mogelijk.
Want die spuit die Pascha als eerste kreeg is een spuit die zo gigantisch sterk is en ook direkt werkt hij kreeg ochtends die spuit en 's avonds zakkten zijn lymefeklieren al behoorlijk af echt waar hoor, ik ben heel blij dat ik naar die andere DA ben toegegaan want die andere DA had mijn arme hond allang afgeschreven die klootzak.
Dan had ik hem zekers binnen een half jaar kunnen laten inslapen dus ga direkt ermee naar een DA en vraag naar die Prednoral, ik wens je héél véél succes maar ga er mee direkt mee naar de DA.

Groetjes Wietse.

P.S.         Ik hoor wel van jou succes !!!
Spuitje 11??  ;)  ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door