Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Mevroi Kruim
Nette drollen die niet knetterhard zijn? Ik zou me niet druk maken. Als ze geen pijn heeft bij het poepen gaat het toch gewoon goed  ;)
Door Cizsel
Vanmiddag heeft Mispel weer kipfilet gehad, maar ditmaal heb ik er niks aan geknipt of gesneden. Ze heeft er lekker voor moeten werken maar uiteindelijk zonder al te veel moeite in stukjes gekregen en naar binnen gewerkt. Ik ben erg benieuwd hoe haar knagen en kauwen in de toekomst verder gaat, want Mispel mist haar hoektandjes onderin...
Door Mevroi Kruim
Hoektandjes zijn voor het vangen en vasthouden van prooien, voor het verwerken ervan zijn de kiezen. Dus van een hoektand minder zal ze echt geen last hebben. Wijlen Sjors msite 3 hoektanden en vrat alles wat los en vast zat.
Door Cizsel
Okay, dat scheelt! Ze mist ook een paar kiezen, maar haar gebit is vorig jaar helemaal onder handen genomen, en ziet er thus far erg goed uit. Helaas is mijn prooi-leverancier prooiloos dus ik moet even een weekje wachten voordat ik kuikens heb om te gaan oefenen... Ik ben heel benieuwd wat ze daarmee gaat doen  :biggrin2:

Ik ga ook even kijken of ik in de buurt ergens wat kippenekken kan krijgen, maar ik wil niet direct met teveel opgescheept zitten voor het geval poes het niet eet :O
Door Too
Is er een markt met poelier... daar koop je ze per klein beetje !
Soms heeft de islamslager ze ook liggen
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door