Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jolly
Nee nog niet vandaag, dat had ik misschien even anders moeten formuleren. :-[
Maar wel deze week.
Ik heb even mijn stukje op mijn hyves gekopieerd:

Lieve mensen,
Het gaat heel snel minder met hem en ookal zal ik in een groot gat vallen dadelijk, hij is tenslotte mijn 1ste hond en een kneitergoed maatje geweest.
Ik moet niet meer verder egoistisch zijn en ik zie gewoon dat het echt zeer snel minder gaat.
De datum is nu definitief en Vrijdag 16 April zal hij naar Saar'tjes worstjesbar gaan aan de andere kant van de regenboog.
Ook zal hij daar al mijn andere dieren van muis tot aan konijn die hem zijn voorgegaan weer ontmoeten. :'( :'(
Laatst gewijzigd door Jolly op ma 12 apr 2010, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Lieve Jolanda, wat een dapper en stoer besluit maar wat zal hij door Saartje met bergen worstjes ontvangen worden! Waarschijnlijk struint Whoofer daar ook wel ergens rond. Heel veel sterkte voor vrijdag...... :'(
Jolly schreef: Nee nog niet vandaag, dat had ik misschien even anders moeten formuleren. :-[
Maar wel deze week.
Ik heb even mijn stukje op mijn hyves gekopieerd:

Lieve mensen,
Het gaat heel snel minder met hem en ookal zal ik in een groot gat vallen dadelijk, hij is tenslotte mijn 1ste hond en een kneitergoed maatje geweest.
Ik moet niet meer verder egoistisch zijn en ik zie gewoon dat het echt zeer snel minder gaat.
De datum is nu definitief en Vrijdag 16 April zal hij naar Saar'tjes worstjesbar gaan aan de andere kant van de regenboog.
Ook zal hij daar al mijn andere dieren van muis tot aan konijn die hem zijn voorgegaan weer ontmoeten. :'( :'(
pppffff wat een vooruitzicht zeg, ik wens je deze week en die daarop ontzettend veel sterkte... :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door