- wo 07 apr 2010, 17:39
Nou, ik weet het niet met die kat van mij hoor! Ik moet een hoop opnieuw leren en ontdekken, haha. Allereerst vind ik dat ze al beter oogt en ook beter aanvoelt, maar ik vraag me af of je dat wel zo snel merkt? Zal wel dan. Sowieso was ze deze winter al heerlijk zacht, maar haar vacht straalt nu ook veel meer zegmaar.
Ik had voor poes Stawi eruitgelegd, de Vlees variant. Volgens mij is dit een soort compleet versie, vergelijkbaar met de vlees-variant van Smuldier. Ik vond het in ieder geval erg veel op Smuldier lijken, en er zat volgens mij ook pens door (kweenie, die geur, beetje grijzige stukjes erdoor...)... dus ik dacht, ik probeer het gewoon, maar ik verwacht niet dat ze het gaat eten.... maar dat ging er haast nog sneller in dan Rodi!! Heerlijk vond ze het, ze likte het schoteltje een extra keer schoon! Ik was even naar het toilet voor een plas, en toen ik terugkwam was het al bijna op! Ik wist niet wat ik zag.
Toch vind ik dat vreemd, want ze is gek op haar stukje kip, als wij kip eten (gewoon rauw), en ze heeft de gevogelte smaken van blikvoer altijd erg lekker gevonden... maar Smuldier Kip wil ze dan niet eten? En Vlees wel?... vreemd. Denken jullie dat ik de Smuldier Vlees variant dan ook kan proberen? Ik wil niet teveel Smuldier/Stawi voeren, maar vanwege de kosten en de gemakszucht (bij de super te krijgen) is het ideaal, dus als ze de Smuldier Vlees dan wél zou eten... ik ga in ieder geval zeker door met experimenteren. Als de kat het niet lust, kan het naar de hond van m'n schoonzus dus dat is geen probleem :biggrin2:
Toevoeging:
Ohja, trouwens, ik zit er een beetje mee te dubben dat ik aan verschillende diersoorten wil komen. Ze krijgt nu sowieso rund en lam, maar ik wil daar MINSTENS nog twee bij. Kip is ideaal, maar Smuldier Kip liet ze staan... eventuele andere, relatief makkelijk verkrijgbare diersoorten in KVV, tips zijn welkom!!
Laatst gewijzigd door Cizsel op wo 07 apr 2010, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.