Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Het gaat wel weer goed hier, gelukkig.

Yuki lijkt weinig last te hebben van de Leukeran (chemopillen), die hij gisteren heeft gehad. Wel is zijn ontlasting door slijm omgeven, dus ik vrees dat zijn darmslijmvlies aan t afbreken is  :-X
Snel maar weer wat probiotica...
spreeuwtje schreef: Wat een rollercoaster zeg! Fijn dat t beter gaat. Gisteren zat ik nog een tijdje te denken aan jullie logeerpartij hier. Hoop dat ik yuki nog een keer persoonlijk een knuf kan geven.
Dat hoop ik ook ja!!  :D

(Alleen die knuf van Kiki kan ie wel missen, zegt ie  :biggrin2:)
Nou phoehe, heb net maar liefst de 80 (!!) paginas doorgelezen. Heftige tijd voor jullie zeg, lijkt me en achtbaan van emoties.
Fijn dat je veel steun krijgt en put uit het forum!
Heel veel sterkte en heeeeeel veel leuke dingen doen samen ;D
Ho, stop, effe langzaamaan nu! Ik heb een tijdje niet meegelezen en kom nu de raarste gebeurtenissen tegen rond Yukemans en jou! Willen jullie even een tandradje terug doen? Want het is wel de bedoeling dat het gewoon lekker de goede kant op gaat, hoor!

Heb vanwege de verhuizing even niet voluit kunnen duimen, maar zal er de komende dagen af en toe een moment voor vrijmaken. De zomer komt eraan en die moet Yuki gewoon met veel lol meemaken! Hou dus vol met z'n lieve tweetjes!
Vandaag was weer een goede dag voor Yuki!!
Hij kijkt weer heel guitig!!

Rutteman belde nog.....met allerlei excuses waarom hij vrijdag niet gebeld had...Paasdagen drukte enzo  :-\
Hij vond dat Yuki toch wel wat gevoelig reageerde...dus misschien gaat ie er nu rekening mee houden.  ::)
yuki11 schreef: Vandaag was weer een goede dag voor Yuki!!

Rutteman belde nog.....met allerlei excuses waarom hij vrijdag niet gebeld had...Paasdagen drukte enzo  :-\
Hij vond dat Yuki toch wel wat gevoelig reageerde...dus misschien gaat ie er nu rekening mee houden.  ::)
Goed bezig!!  :-*
Iemand nog ijzersterkte ideeën om de darmen op peil te houden??
Er zit slijm bij de ontlasting en ik denk dat dat komt doordat de pillen zijn darmslijmvlies afbreken.
Er moet dus iets opbouwends tegenover staan.

Van de Groene Os probiotica krijgt ie snel diarree, heb ik de indruk... :-\
ik gebruik pre/probiotica van primeval, dat gaat heel goed ondanks zeer gevoelige darmen hier in ons hondenbeest  ;).
in den Hoek waren ze zeer positief verrast door dit spul, zowel de reactie van Gorby als na bestudering van de pot, de inhoud.

en gewone pens, maar dat krijgt tie zeker al?

zo knap joh, wat jij voor Yuki doet, ik lees alleen maar mee, en soms breekt mn hart van je verhaal, wat een vechters zijn jullie saampjes.
heel veer sterkte en ik hoop zo op beterschap voor Yuki.
yuki11 schreef: Vandaag was weer een goede dag voor Yuki!!

Fijn om te lezen...we blijven duimen dat ie meer van dit soort dagen heeft
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door