Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Het gaat alweer beter met hem (en met mij  ;))...

Hij heeft net weer lekker gegeten en vanmiddag lekker een uurtje in t bos geweest (op zijn favoriete veldje).
Rutteman heeft niet terug gebeld, dus we mogen het helemaal zelf uitzoeken  >:(  :-\

Heb al meermalen overwogen om maar over te stappen naar Johan de Vos, omdat ik het vermoeden heb dat de begeleiding daar stukken beter is. Maar dat is 2 uur rijden voor mij, totaal dus 4 uur per keer. Buiten dat dat lang niet altijd in mijn energieschema past, is dat voor Yuki ook niet echt prettig, dus dat houdt me tegen.
Maar dit is waardeloos...

Als het goed is komt morgen de hondenluier met de post  :-[
Wie weet, geeft dat wat rust...

Ondertussen word ik redelijk krankjorem van Samos (kat) die de ganse dag tegen Yuki aangeplakt wil liggen, kopjes geeft tegen zijn bek en lippen, etc.
Het maakt me boos en verdrietig tegelijk  :-X  >:(  :'(
ik denk dat je je een beetje "overspannen" voelt meis..
iets wat heel logisch is, je staat enorm onder spanning..
ik denk dat je voorjezelf wat grenzen moet gaan stellen in wat je nog kunt vw je beperkte energie..
tenminste.. dat herken ik zelf uit hoe je schrijft en hoe je je lijkt te voelen..  :-*
spreeuwtje schreef: ik denk dat je je een beetje "overspannen" voelt meis..
iets wat heel logisch is, je staat enorm onder spanning..
ik denk dat je voorjezelf wat grenzen moet gaan stellen in wat je nog kunt vw je beperkte energie..
tenminste.. dat herken ik zelf uit hoe je schrijft en hoe je je lijkt te voelen..  :-*
zo voelt t af en toe wel ja  :(
Het voelt zo letterlijk en figuurlijk als dweilen met de kraan open... :P
yuki11 schreef: zo voelt t af en toe wel ja  :(
Het voelt zo letterlijk en figuurlijk als dweilen met de kraan open... :P
misschien omdat je niet weet wanneer t eindigd..
hoelang dit nog zo gaat zijn, en of t wel écht verschil gaat maken..
die angst en onzekerheid (gepaard met nachtmerries misschien)  :-[  slopen een mens..
geen moment kun je meer kijken zonder te zien of t wel of niet goed gaat met yuki..
je kunt hem niet meer zien zonder die ziekte.. tenminste.. dat had ik.. :shy:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door