Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Stef@nie schreef: Hoe gaat het vandaag met Yuki?? Is zijn ademhaling weer normaal?
hmm, tja... :-\
Het is 'the day after' hè...dat schijnen nooit de beste te zijn.
Hij is sloom, kijkt een beetje belabberd en ademt nog steeds best snel...
Vandaag zitten we in een dippie  :'(

Vannacht weer alles nat, dus Yuki net onder de douche gezet en de wasmachine weer aan t werk gezet. Dat geeft niet zoveel, behalve dan dat ik het vervelend vind voor Yuki EN zijn urine nucleair is  :-X

Verder vind ik em niet jofel...hij begon niet meteen te eten en zijn toetje (pensstaafje) ligt er nog!!! Dat is zeer uitzonderlijk!!  :(
Eén van de bijwerkingen van Fluoro is een pijnlijke mond, dus ik denk dat dat het probleem nu ook is bij Yuki.

Ik heb de Wagenrenk weer gebeld en zal vandaag terug gebeld worden door Rutteman.
Heel eerlijk gezegd voelt t alsof we er wel klaar mee zijn  :'( (en overweeg ik dus om ermee te stoppen)...

:'( :'(
yuki11 schreef: Vandaag zitten we in een dippie  :'(

Vannacht weer alles nat, dus Yuki net onder de douche gezet en de wasmachine weer aan t werk gezet. Dat geeft niet zoveel, behalve dan dat ik het vervelend vind voor Yuki EN zijn urine nucleair is  :-X

Verder vind ik em niet jofel...hij begon niet meteen te eten en zijn toetje (pensstaafje) ligt er nog!!! Dat is zeer uitzonderlijk!!  :(
Eén van de bijwerkingen van Fluoro is een pijnlijke mond, dus ik denk dat dat het probleem nu ook is bij Yuki.

Ik heb de Wagenrenk weer gebeld en zal vandaag terug gebeld worden door Rutteman.
Heel eerlijk gezegd voelt t alsof we er wel klaar mee zijn  :'( (en overweeg ik dus om ermee te stoppen)...

Och meissie...wat moet ik daar op zeggen...
Wacht Ruttman's telefoontje even af...en geef arme Yuk een dikke knuf! En een voor jezelf ook!

:bigarmhug:
yuki11 schreef: Vandaag zitten we in een dippie  :'(

Ach hemeltje :'( :'( :'(. Sterkte Karin en Yuki :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door