Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Mary.vS schreef: Inmiddels toch (een oude) gebruikerservaring gevonden.
Die was heel enthousiast :)
Had er alleen wel een scaliborband bij om :-[
Het zal dus wel zijn wat het lijkt : te mooi om waar te zijn.
Jammer.... onze honden hebben in en om huis nooit een halsband om i.v.m. lange vacht en knopen.... dus da's geen oplossing....
ik heb de scaliborbanden 2 jaar gebruikt zonder problemen
het 3e jaar waren ze steeds in hun nekken aan het krabben; band af en het gekrab ging over; band om en het gekrab begon weer
dus geen scaliborbanden meer hoewel het goed hielp tegen teken
de doezenvacht was wel wat "knoopgevoeliger" daar ze hier ook in en rond het huis nooit een band om hebben
vandaag heb ik de 1e teek van dwarrel afgeplukt dus straks ga ik ze in petvital verminex zetten ( gekocht bij hondenshop.nl) gif kan altijd nog maar als t niet hoeft....
Hopelijk kom je ook nog gebruikerservaringen vertellen.
Zelf ga ik helemaal niets gebruiken dit jaar tot zou blijken dat dat echt niet meer kan.
Dagelijks gaat de stofzuiger door het hele huis, de dweil ook. Iedere avond een controle-
rondje over de hond. Achteraf deed ik dat ook zo 32 jaar geleden. Die hond is nooit behandeld,
de enkele vlo ving ik met een kam, kerngezonde golden, 14 jaar oud geworden.
Door Lil
hier hielp verminex helemaal niets, bij 2 van de 3 honden niet. Bij Boris is het even goed gegaan, een maand of 3... daarna hielp het niet meer  :(  :'(
Ik gebruik het dus niet meer.
Scalibor levert hier geen problemen op gelukkig.
Laatst gewijzigd door Lil op di 18 mei 2010, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door