Ze maakt het erg goed. Is allert, opgewekt, eet weer als vanouds (aangepast menu uiteraard) en de ontsteking is volgens mij zo goed als verdwenen.

Ik besef steeds beter dat we heel erg veel geluk hebben gehad. Dat ik in mijn handen mag knijpen dat ze er nog is. Ik ben Esther en haar DA daar ook nog iedere dag dankbaar voor

Natuurlijk blijf ik me dingen afvragen waar ik nooit een antwoord op zal krijgen maar daar leg ik me al te graag bij neer.
Maar goed, zelfs 12dagen na de operatie loopt ze nog altijd rond, en op een manier alsof er nooit wat gebeurd is. Jawel, ze heeft gisteren even heel diep/zwaar geblaft toen ze iets vreemds hoorde/zag

Door dit voorval ben ik wel allerter geworden en houd ik haar beter in de gaten dan voorheen. Ik kijk tussendoor veel vaker even bij haar en als ik een aantal uur van huis ben voel ik me niet meer op mijn gemak, omdat ik haar dan niet in de gaten kan houden.
Tanja moet nu alleen nog een beetje bijkomen want ze is de afgelopen 2 weken wel wat afgevallen. Vanavond krijgt ze voor het eerst een stukje orgaan (runderhart) bij het vlees en ik wil de komende 2-3weken dan alleen vlees en orgaan voeren.