Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lind@
Ivonne schreef:

idd; heeft alleen die rare poepfratsen ;D dus... wie weet heb jij ook zo'n halve zool ;D
Hahaha ;D zou maar zo kunnen ;D
Door Lind@
Daar ben ik weer even:

Lothar krijgt nu een aantal dagen probiotica (pro-soluble) van protexin.
De eerste twee dagen poepte hij echt troep, vieze slijmerige dunne rare gele draderige zooi.
Nu poept hij normale drollen!!!!!!!
Mooie grote stevige drollen!!!!!!! :-X
Ik geef hem nu toch ook maar wat meer voer, hij is al ruim een kilo aangekomen!
Hij poept nog wel een paar keer per dag (omdat 'ie nu wat meer krijgt natuurlijk) maar hij perst niet meer!!!
Is dit nu toeval of werkt die probiotica echt zo supergoed en snel???
Door Binno
Dat is fantastisch nieuws! :D :D
En ik denk niet dat het toeval is, hier werkt de probiotica ook altijd zo goed. ;)
Door Eidos
Hey wat goed zeg !!!! En wat fijn voor Lothar dat hij normaal poept :D. Zou toch wel heel ideaal zijn he als hij door de probiotica normale ontlasting blijft houden !! Ik duim dat dat zo is ;) ;D.
Door Lizzy
Lind@ schreef: Daar ben ik weer even:

Lothar krijgt nu een aantal dagen probiotica (pro-soluble) van protexin.
De eerste twee dagen poepte hij echt troep, vieze slijmerige dunne rare gele draderige zooi.
Nu poept hij normale drollen!!!!!!!
Mooie grote stevige drollen!!!!!!! :-X
Ik geef hem nu toch ook maar wat meer voer, hij is al ruim een kilo aangekomen!
Hij poept nog wel een paar keer per dag (omdat 'ie nu wat meer krijgt natuurlijk) maar hij perst niet meer!!!
Is dit nu toeval of werkt die probiotica echt zo supergoed en snel???
Probiotica kan ongelofelijk snel helpen. En het feit dat hij de eerste dagen troep poepte: vind ik een goed teken! Ohhhhh, wat zou het heerlijk voor jou en Lothar zijn wanneer hij nu eindelijk van zijn darmproblemen verlost is!!! Ik zal voor jullie duimen!!!! Ook fijn dat hij 1 kilo aangekomen is zeg. Super!
Laatst gewijzigd door Lizzy op zo 29 aug 2004, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
Lind@ schreef: Ik hoop maar dat ik niet te vroeg juich!
Maar ik vind het ook al een hele verbetering ;)
Precies, dat hoop ik nou ook. Daarom blijven we zekerheidshalve nog maar ff duimen ;)
Door Lizzy
Hoi Linda, ik zit al weken te duimen voor Lothar ;D en ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe het met hem gaat!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door