Uiterste tevredenheid!! Het leven is goed!!

[/quote]
MOOI!! En dat dat nog maar heel lang zo mag blijven

Moderator: Lizzy
Sher schreef: Hè jakkes, heb je dat weer.Dat krijgt hij al...
Tilly poept ook wel eens wat dunner. Dan krijgt ze van mij probiotica.
Stef@nie schreef: Kan het niet komen doordat je met de probiotica bent begonnen?Zou ik ook denken.
Stef@nie schreef: Kan het niet komen doordat je met de probiotica bent begonnen?Had ik mij ook al bedacht ja....of met de vit. D??
yuki11 schreef: Had ik mij ook al bedacht ja....of met de vit. D??Die geef ik dan ook aan Tilly. Ik heb altijd het idee dat ze daar van opknapt.
Of met de prednison, of, of, of....
Misschien maar even stoppen met de probiotica dan?
(heb Orthiflor forte gegeven, misschien is ie iets te heftig voor Yukje)
yuki11 schreef: Had ik mij ook al bedacht ja....of met de vit. D??Maar daar was je al wat langer mee bezig toch? En met de probiotica ben je pas begonnen, dus daar zou het dan een reactie op kunnen zijn. Toch geen probio forte gegeven
Of met de prednison, of, of, of....
Misschien maar even stoppen met de probiotica dan?
(heb Orthiflor forte gegeven, misschien is ie iets te heftig voor Yukje)
Stef@nie schreef: Kan het niet komen doordat je met de probiotica bent begonnen?Moet het niet juist beter worden met probiotica?
Stef@nie schreef: Maar daar was je al wat langer mee bezig toch? En met de probiotica ben je pas begonnen, dus daar zou het dan een reactie op kunnen zijn. Toch geen probio forte gegevenMaandag begonnen met de prednison, woensdag met de probiotica...?
yuki11 schreef: Maandag begonnen met de prednison, woensdag met de probiotica...En de vitamine D?![]()
Stef@nie schreef: En de vitamine D?Die vit. D krijgt ie al wat langer..en ja, hij drinkt veel.
Al heb ik geen idee of dat effect op de stoelgang kan hebben...
Rosalie schreef: Geef je groenten? Heb je daar wat aan veranderd, teveel bladgroenten? Ben toch geneigd te denken dat het door het vele drinken komt.Deze mix krijgt hij ook al een week, zoiets denk ik.