Moderator: Lizzy
Jacqueline1968 schreef: onze da vindt het helemaal goed om geen ab te geven, vond het spijtig van de injectie maar respecteerde zeker ons omdat we met de zeer goedwillende da die dienst had, die met alle zorg Gorby heeft behandeld, ook in de manier van benaderen, niet waren gaan "twisten" en snapte ook onze zorg om een elleboog waar een knikker rommel aan had. Synolux is een gemeen ab, en ik mag het zelfs terugbrengen (en geld terug)Heerlijk om dit te lezen. Behalve de nare plek en die AB spuit toch ook weer lichtpuntjes. Gorby heeft een gouden mandje gevonden.
hij heeft het nu in de kaart gezet dat ab alleen mag als hij het zelf voorschrijft en wij voluit JA zeggen.
hij snapt heel goed wat ab met gorby doet en wil als het even kan voorlopig geen chemisch middel meer de hond in hebben
en de uitslag van de kweek van zijn oren was helemaal negatief, op alles !!!
het was wel 1 grote epiteel bende (te veel) maar dat past bij het beeld van zijn onrustige huid, die wel ook heel langzaam opknapt, en niet meer schilfert en ook de overmatige talgproductie komt tot stilstand.
Dat Gorby toch wel af en aan jeuk heeft komt omdat hij heel veel moeite heeft door die nauwe gehoorgangen de drab die toch onstaat af te voeren.
hij raadde een heel mild spoelmiddel aan, mocht zelfs sla-olie achtig zijn, en ik moest vooral vragen bij mensen die hun graag op een natuurlijk wijze helpen!!
Jullie dus
Bij deze dus, wie weet waar mee je de oren zelf (van binnen dus) mild kan reinigen de boel wat vloeibaarder kan maken zodat Gorby het eruit kan werken?
Hij was super geinteresseerd in het duitse artikel wat ik gekregen heb en dat zit nu in zn mail-box
het versvlees, de kruiden, de groente, de mix van appel/peen/kokosolie, hij wil het allemaal weten, ik vind dat zo leuk, want hij staat dus open voor een grotere wereld als die van de farmeseutische industrie (hoe spel je dat?)
De elleboogplek is trouwens geen "legger" want volgens hem komt het niet uit de slijmbeurs van de elleboog maar verder naar voren, is het echt beschadigde huid, maar hij wilde er, als het rustig nog eens op zn gemak naar kijken.
Hij raadde aan nu: schoonhouden met die candendula oplossing (waar nog een stofje in zit trouwens) en goed opletten dat er geen ontsteking ontstaat, als het rustig is, beide ellebogen dagelijk met of honingzalf of een goede vaseline voor het naar buiten gaan 1x daags.
de ontlasting heeft zich na een dipje van gisteren vandaag hersteld, we mogen echt niet klagen de laatste weken