Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Truus
[quote="avalon"]
[quote="avalon"]

Wat de huidschilfers van Avalon betreft : zou dat van de cb kunnen zijn? Dat ze toch ontdanks ze al ruim een jaar vers eet toch een vorm van ontgiften heeft? Fyto krijgt ze toch ook al een behoorlijke tijd. Dus het enige wat anders is is de cb. Ik heb niks gemengt of wat dan ook. de energique was nl al op voordat de cb binnen was.
[/quote]
Weet iemand het antwoord voor mij?

[/quote]
Paul...ik zie dat je er bent...weet jij hier een antwoord op voor Renate?????
Door Paul_Barte
Loop toevallig tegen deze vrag op......

Denk dat een hond inderdaad kan gan ontgiften na een lange tijd Energique en dan op de CB !!

Zoals eerder aangegeven kan wat goede visolie beslist geen kwaad.
Door Truus
O.K. ;) zal ze blij mee zijn...met je antwoord dan ;D.

Je zou zeggen...versvlees is versvlees en als je al zo lang dit geeft, is ontgiften niet meer aan de orde maar goed.....het kan wel dus ;)
Door Nelly
Nou.......Ben met die van mij begonnen op bibi, prima resultaat, niks aan de hand. Ga ik na 'n tijdje over op BC, gewoon, om te proberen en na weekje of 2, Ashley tenen kluiven en krabben. En eerder al diarree. Terug naar bibi en de klachten zijn met'n week weer weg! Dus de stelling "vers vlees is vers vlees" :) gaat niet helemaal op!
Door avalon
Avalon reageert er niet echt goed op volgens mij. Ze krabt vaker en bijt op haar poten. Vandaag heb ik wat visolie toegevoegd. Ze heeft verder geen problemen hoor. Ontlasting is normaal, ze is erg levendig. Ik heb ze net maar even gewassen, met schilfers op de show lijkt mij geen goed idee, nu voelt ze wel wat zachter aan maarja beter dan schilfers. Ik hoop dat het een fase is waar ze door moet. Ik had het idee dat de huid rond de bek ook wat roder was dan normaal.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door