Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Senna99
*anna* schreef: moeder is een dochter van de baron, crystal haar paps is een zoon van de baron.
dat is dus familie van ons ;)
Raiko en Crystal zijn dus neef en nicht.
Milik is geen familie van Raiko, ook niet van vaderskant.
Ah, ja. Ik zie het. Heb Raiko's stamboom er ff bij gepakt.
Haha..grappig. Kom je nog eens familie tegen... :biggrin2:
Milik niet dus..vin'm wel een erg mooie reu.
Is Crystal een langstok of een stokhaar?? Kan't niet goed zien op de foto..  ;)
Door ~anna~
Senna99 schreef: Ah, ja. Ik zie het. Heb Raiko's stamboom er ff bij gepakt.
Is Crystal een langstok of een stokhaar?? Kan't niet goed zien op de foto..  ;)
crystal is stockhaar, twee nestzusjes zijn langstock.
komt door paps, zoon van de baron die langstock is.
Milik en crystal zijn wel weer familie van elkaar ;)
Door millyckk
Senna99 schreef: Ah, ja. Ik zie het. Heb Raiko's stamboom er ff bij gepakt.
Is Crystal een langstok of een stokhaar?? Kan't niet goed zien op de foto..  ;)
Dank je, is/wordt die van jou zo te zien ook!!!!!
Door Senna99
*anna* schreef: crystal is stockhaar, twee nestzusjes zijn langstock.
komt door paps, zoon van de baron die langstock is.
Milik en crystal zijn wel weer familie van elkaar ;)
Ja, wel stokhaar hé, dacht ik al te zien...
Maarre, hoe zijn Milik en Crystal familie???
* Ben niet nieuwsgierig hoor *

@Milik:
Vind'm in de sneeuw echt indrukwekkend zo..Hij lijkt ook erg groot. Of komt dat door de foto?
Hahaha..ja, mijn puber moet nog wat impossanter worden..
Vooral op de middelste foto in m'n handtekening..was ie zo'n slungel pup..met veel te grote oren en stokkerige pootjes.. :biggrin2: :biggrin2:
Door ~anna~
Senna99 schreef: Ja, wel stokhaar hé, dacht ik al te zien...

@Milik:
Vind'm in de sneeuw echt indrukwekkend zo..Hij lijkt ook erg groot. Of komt dat door de foto?
Vooral op de middelste foto in m'n handtekening..was ie zo'n slungel pup..met veel te grote oren en stokkerige pootjes.. :biggrin2: :biggrin2:
twee nestzusjes zijn wel langstock.vader is half langstock en zoon van de baron.de mams van crystal is stockhaar.
de moeder van Milik is Tirsh, zij is de dochter van Shadow.dat is weer de overgrootmoeder van crystal.
Laatst gewijzigd door ~anna~ op zo 21 mar 2010, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
Senna99 schreef: Ja, wel stokhaar hé, dacht ik al te zien...

@Milik:
Anna heeft de familieband al omschreven ;), Milik is niet overdreven groot hoor, hij is nog geen 2 en begint nu eigenlijk pas een beetje uit te groeien: is heeeeeel lang een soort langpootmug geweest :D  Ik heb foto's waarop hij op die leeftijd van Raiko er precies hetzelfde uitziet! Vandaar dat ik dacht dat hij familie was EN doordat er niet veel Zwitserse witte herder fokkers zijn die afspenen op vers!
Door Senna99
*anna* schreef: twee nestzusjes zijn wel langstock.vader is half langstock en zoon van de baron.de mams van crystal is stockhaar.
de moeder van Milik is Tirsh, zij is de dochter van Shadow.dat is weer de overgrootmoeder van crystal.
Ha,..ik vat 'm. Moest wel eerst twee keer lezen.. :D
*milik* schreef: Anna heeft de familieband al omschreven ;), Milik is niet overdreven groot hoor, hij is nog geen 2 en begint nu eigenlijk pas een beetje uit te groeien: is heeeeeel lang een soort langpootmug geweest :D  Ik heb foto's waarop hij op die leeftijd van Raiko er precies hetzelfde uitziet! Vandaar dat ik dacht dat hij familie was EN doordat er niet veel Zwitserse witte herder fokkers zijn die afspenen op vers!
Haha..ik vind ze altijd iets vertederends hebben..als het nog van die slungels zijn. :smitten: :smitten: Maar ze zijn natuurlijk wel supermooi als ze zijn uitgezwaard.
De volwassen honden kregen wel brok (cavom) en ook maaltijden energique. De pups alleen energiue. En omdat Raiko het daar echt super op deed ben ik in het wereldje van het vers voeren gerold.
Laatst gewijzigd door Senna99 op zo 21 mar 2010, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Marinus
Hallo,
Heb ook een witte herder van 1,5 jaar. Hij werd met Naturis KVV (alle diersoorten) ook rood bruin aan de bovenkant. Ook rond de ogen en zijn lippen. Sinds 3 weken barft bij nu bijna volledig en ik krijg de indruk dat het beter wordt. Witter dus. Die snownose waar je het over had is gewoon een tekort aan pigment en is in de winter eerder roze dan in de zomer. Volgens mij kun je daar met voeding niet veel aan doen.
Afbeelding
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door