Ik weet niet of ik hier goed zit. Maar als ie verplaatst wordt dan merk ik het wel.
Ik had een vraagje over de kleur van de vacht in combinatie met het zelf samenstellen.
Raiko begint een beetje een rode verkleuring te krijgen bij zijn lippen en rond zijn ogen.
Onze vorige witte herder Senna heeft erg lang last gehad van een wisselneus (verkleuren van de neus in de winter) wat uiteindelijk uit liep op een auto immuun reactie waardoor hij helemaal niet meer goed tegen zonlicht kon..zijn neus verbrandde letterlijk.

Ik ben daarom Raiko zeewier gaan geven..voor de pigmentatie in o.a. zijn neus. (Eerst 'vers' van de natuurwinkel, en nu heb ik een blik van Beaphar algoltih gekocht..nog niet gebruikt trouwens..).
Maar kan het nu zo zijn dat juist van de zeewier hij deze rode vachtverkleuring krijgt?
Of zijn er nog andere voedingsmiddelen die deze verkleuring kunnen geven?
Van kvv krijgt hij o.a. :
- Energique (is ie op afgespeend..maar krijgt hij niet zo heel veel meer).
- Carnibest (lam/rijst, kip/rund, eend/rijst).
- Smuldier (paard, lam/rijst, kip/rijst)
- Duck (heeft ie nog niet gehad.)
- All animal (konijn, kwartel, haring).
Iemand enig idee??
Ik heb al wel gehoord dat energique deze verkleuring kan geven, maar zoals gezegd dat krijgt hij niet vaak en hij is er wel als pup op afgespeend en heeft het tot vijf maand dagelijks gehad. Dan zou hij er toch al eerder last van moeten hebben gehad of niet?