yuki11 schreef: Vandaag gaat t weer excellent met mijn lieve man!!! :D
Vraag maar aan (de beren van) Saskia :biggrin2:
...en (de beer van) Nyncke![]()

Moderator: Lizzy
yuki11 schreef: Vandaag gaat t weer excellent met mijn lieve man!!! :DDus de pruttelebloep die hij gisteren ingespoten heeft gekregen, daar heeft hij geen last meer van? Wat heerlijk!
Anne in Duitsland schreef: Dus de pruttelebloep die hij gisteren ingespoten heeft gekregen, daar heeft hij geen last meer van? Wat heerlijk!Volgens mij heeft Rutteman er gisteren een energyboost ingespoten![]()
-Saskia- schreef: Yuki was súper vandaag!Ja, ik heb zeker ook genoten!!!
Heerlijk anderhalf rondje Berendonck gewandeld, straffe tussensprintjes en niet-aflatend balplezier met de grote lieve witte vent.
Zo fijn om te zien en mee te maken. Heerlijk! Ik heb genoten! En Yuk duidelijk ook. (Karin ook, maar die kon zelf wel wat pruttelboep van Rutteman gebruiken geloof ik.) Voel je je al een beetje beter, Karin?
Carpe diem!![]()
yuki11 schreef: Ja, ik heb zeker ook genoten!!!Ach Yuk toch
Voel me bij vlagen wel beter ja
Yuki heeft zijn razende enthousiasme een klein beetje moeten bekopen...hij loopt nu mank met zijn linkervoorpoot (het eeuwige probleemgebied)
Dus maar even een beetje indammen, die jolige pup!!![]()
Stef@nie schreef: Ach Yuk tochBeetje massage, beetje rust, beetje Corta Rx....komt vast weer goed met mijn ouwe taaie, hij heeft inderdaad zo'n zin om nog een jolige pup te zijn
. Ik hoop dat z'n poot snel weer een beetje meewerkt!!
-Saskia- schreef: Ocharm, dat was niet de bedoeling...Ook geestelijk hakt het er flink in hoor
Het is ook rete-vermoeiend, met zo'n hele bere-harem op stap...
Yuk Hefner!![]()