Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

yuki11 schreef: Vandaag gaat t weer excellent met mijn lieve man!!!  :D

Vraag maar aan (de beren van) Saskia  :biggrin2:

...en (de beer van) Nyncke  ;)
Dus de pruttelebloep die hij gisteren ingespoten heeft gekregen, daar heeft hij geen last meer van? Wat heerlijk! :-*
Ik lees nu pas het hele verhaal. Wat een verhaal en wat een ellende. Maar wat geweldig dat hij zo goed gaat nu en dat de chemo aanslaat. Ik vind dat je het allemaal heel goed doet en je er heel dapper door heen slaat. Petje af!!
Heel veel sterkte jullie en veel liefs van deze kant.  :bigarmhug:
Anne in Duitsland schreef: Dus de pruttelebloep die hij gisteren ingespoten heeft gekregen, daar heeft hij geen last meer van? Wat heerlijk! :-*
Volgens mij heeft Rutteman er gisteren een energyboost ingespoten  :D

(hij zei wel dat als ze er last van hebben, dat vaak na 2 -4 dagen is, maar heee, wie dan leeft......) ;)
Yuki was súper vandaag!  :D
Heerlijk anderhalf rondje Berendonck gewandeld, straffe tussensprintjes en niet-aflatend balplezier met de grote lieve witte vent.

Zo fijn om te zien en mee te maken. Heerlijk! Ik heb genoten! En Yuk duidelijk ook. (Karin ook, maar die kon zelf wel wat pruttelboep van Rutteman gebruiken geloof ik.  :-*) Voel je je al een beetje beter, Karin?

Carpe diem!  :wavetowel2:
-Saskia- schreef: Yuki was súper vandaag!  :D
Heerlijk anderhalf rondje Berendonck gewandeld, straffe tussensprintjes en niet-aflatend balplezier met de grote lieve witte vent.

Zo fijn om te zien en mee te maken. Heerlijk! Ik heb genoten! En Yuk duidelijk ook. (Karin ook, maar die kon zelf wel wat pruttelboep van Rutteman gebruiken geloof ik.  :-*) Voel je je al een beetje beter, Karin?

Carpe diem!  :wavetowel2:
Ja, ik heb zeker ook genoten!!!
Voel me bij vlagen wel beter ja  :D
Yuki heeft zijn razende enthousiasme een klein beetje moeten bekopen...hij loopt nu mank met zijn linkervoorpoot (het eeuwige probleemgebied)  :-[
Dus maar even een beetje indammen, die jolige pup!!  ;D
yuki11 schreef: Ja, ik heb zeker ook genoten!!!
Voel me bij vlagen wel beter ja  :D
Yuki heeft zijn razende enthousiasme een klein beetje moeten bekopen...hij loopt nu mank met zijn linkervoorpoot (het eeuwige probleemgebied)  :-[
Dus maar even een beetje indammen, die jolige pup!!  ;D
Ach Yuk toch :bigarmhug: , hij heeft inderdaad zo'n zin om nog een jolige pup te zijn :-* . Ik hoop dat z'n poot snel weer een beetje meewerkt!!
Stef@nie schreef: Ach Yuk toch :bigarmhug: , hij heeft inderdaad zo'n zin om nog een jolige pup te zijn :-* . Ik hoop dat z'n poot snel weer een beetje meewerkt!!
Beetje massage, beetje rust, beetje Corta Rx....komt vast weer goed met mijn ouwe taaie  :D
-Saskia- schreef: Ocharm, dat was niet de bedoeling... :-[
Het is ook rete-vermoeiend, met zo'n hele bere-harem op stap... ::)

Yuk Hefner!  ;D
Ook geestelijk hakt het er flink in hoor  :biggrin2:, maar hij wil zich natuurlijk niet laten kennen, mijn kleine Hefner  :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door