O meissie, je maakt je veel te veel zorgen! (Deed ik ook hoor toen mijn kleine meid onder het mes moest, heb 's avonds gewoon zitten janken),
Maar met mijn poezebeest is alles voorspoedig gegaan. Van die onderhuidse, zelfoplosbare hechtingen zag je alleen de paarse uitsteekseltjes aan de uiteinden van de wond, een klein knoopje zeg maar. Ik dacht ook dat ze daar gigantisch aan zou gaan knabbelen, maar nee hoor. Ze heeft zich wel op de wond gelikt, maar dat mag best even, als ze het maar niet heel de dag gaat doen, dan wordt het te week. Die paarse knoopjes waren pas met een week of drie verdwenen!
Dekt zo'n rompertje de wond niet teveel af? Er moet toch gewoon zuurstof bijkomen, het moet toch niet gaan broeien? En al het vuil wat er zich daar dan ophoopt...mmm. ik zou 't niet doen. Alleen als ze er echt niet vanaf kan blijven, 't is iets diervriendelijker dan zo'n kap!
Ze had een antibioticaspuit gehad en voor 3 dagen 2x per dag pijnstilling meegekregen. Dat doen ze in mijn praktijk standaard.
Nou meid, nog ff wachten en dan is ze weer thuis!!! Laat je nog even weten hoe het met haar gaat?
Groetjes, Esther
PS: Mijn poes was echt gek en druk en ook lief, maar niet zo aanhankelijk. Nu krijg ik heel de dag kopjes van haar en loopt ze me overal achterna (en ze is ook nog steeds gek en druk!).