Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BarfBull
Onze bull is heel gemakkelijk, ze eet alles op wat je haar voorzet  :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
haalt ze haar neus op. Vis vindt ze heerlijk, van sardien tot zalmkop, en zelfs duif gaat erin als koek.
Laatst gewijzigd door BarfBull op ma 23 mei 2011, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Linda & Kay
Emily schreef: Bayoux is heel gemakkelijk, die eet alles op wat je haar voorzet  :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
haalt ze haar neus op. Vis vindt ze heerlijk, van sardien tot zalmkop, en zelfs duif gaat erin als koek.
Hier ook zo één! Heerlijk is dat he?!  :) :)
Door Nadia
Emily schreef: Bayoux is heel gemakkelijk, die eet alles op wat je haar voorzet :biggrin2: Ze lust alle groentesoorten, en voor geen één diersoort
Hier nog zo'n zelfde! Alleen heb ik duif nog niet geprobeerd.. Wel fazant.. Vind ie ook jammie
Door BarfBull
Nadia schreef: Hier nog zo'n zelfde! Alleen heb ik duif nog niet geprobeerd.. Wel fazant.. Vind ie ook jammie
Ha, nog zo'n lekkere alleseter!   :biggrin2: Fazant heeft ze nog nooit op, trouwens :idea:
Laatst gewijzigd door BarfBull op ma 23 mei 2011, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door cairodyn
Nee absoluut niet!!!

Ze lusten kip, rund en KVV en daar houdt het zo'n beetje mee op, en heb echt de wereld aan vlees geprobeerd, konijn, hert, struisvogel, parelhoen, kwartel, lamsvlees, paardenvlees etc etc etc

Als ik sommige vleessoorten droog willen ze ze wel eten maar zo vers kijken ze me aan alsof ik ze wil vergiftigen!
Door Benjy en Misty
pike schreef: Hou op. Pike bezorgt me regelmatig een hartverzakking door telkens maar weer stukken rubber op te eten,  van die oude, kapotte, kale tennisballen. Hij vindt die krengen overal  >:(  Het is zo erg dat we hem nu al rubberen ronnie noemen   :-X
Benjy van hetzelfde. Gisteren bracht hij voor het eerst zijn bal niet terug maar at hem op. :( Volgens mij kwam het doordat Misty opeens op de bal aaste. Hier geen tennisbal meer voor Benjy wanneer Misty erbij is.
Door smurfie
Hoi,
vandaag heb ik voor het eerst mijn chihuahua een  1 dags kuiken gegeven gans he met pluimen en de hele santaklik, hij wist niet wat ie er mee aan moest, hij ging er mee naar buiten en  ging er mee spelen  ;D
Ik heb het moeilijk met zo een gans diertje te geven :'( maar wilde het toch proberen, hij heeft het niet opgegeten  :-[ , ik ga hem nog een paar keer het kuiken geven( een ander niet hetzelfde), en hem geen ander voer geven, hij eet wel kwartel gans,maar die is zuiver gemaakt en zonder pluimen/veren ook kip enz eet ie, maar met pluimen weet ie niet wat ie er mee moet.
grtn
Door WillyP
Baiko eet alles, behalve rauwe groenten als ik die niet verstop tussen het orgaanvlees ofzo. Maar met veren geven we niks. Hij wil het ook niet opeten als het klaar ligt om geslacht te worden.
Maar verder eet hij echt alles wat vlees is. We hebben het nog geen keer gehad dat zijn bak niet leeg was.
Door Aquillo
Estrella eet geen duif, fazant, eend, gans, kwartel, eendagskuikens. De rest eet ze met smaak
Aquillo eet geen duif,fazant,kwartel,eendagskuikens. Voor de rest eet hij alles.
gevogelte willen ze niet als het nog in de veren zit. haarwild verslinden ze met huid en haar. En als ze de kans krijgen vangen ze ook nog graag zelf muizen en ratten die ze direct doden en opeten  als extra hapje.
vis lusten ze graag als ik het maar niet vaker dan 1 x in de twee tot drie weken geef.
Ze lusten alle rauwe groenten en fruitsoorten als het maar gewoon in grote stukken gegeven wordt zodat zij kunnen zien wat ze te eten krijgen,
Laatst gewijzigd door Aquillo op zo 07 mar 2010, 22:05, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door