Komt er bij jou ras pancreas problemen voor?
Ik hoop het niet maar ik herken wel het een en ander nl.
Moderator: Lizzy
Sella schreef: Komt er bij jou ras pancreas problemen voor?pancreas problemen geef vaak een typische ontlating. Dit is bijna té wisselend, bovendien had haar pup het ook en na een kuur tegen giardia is die opgeknapt, pancreas problemen zijn niet echt besmettelijk en daar knap je niet van op na een giardia behandeling
conleeuw schreef: pancreas problemen geef vaak een typische ontlating. Dit is bijna té wisselend, bovendien had haar pup het ook en na een kuur tegen giardia is die opgeknapt, pancreas problemen zijn niet echt besmettelijk en daar knap je niet van op na een giardia behandelingNee het is niet besmettelijk, maar gewoon het gezeur van niet goed krijgen en jeuken en slecht eten en een vreemde geur en en .![]()
tt-tjes schreef: Zou het misschien zo kunnen zijn dat hij niet tegen kip kan bijv waardoor hij dunne ontlasting heeft? In elke kvv (met natuurlijk calciumbron) zitten kippenbotten/vlees.Toen elvis nog op vers stond kon ie geen rauwe kip en eieren (meer) verdragen.
Als dat zo is dan is dat misschien ook de verklaring voor het misselijk zijn. Als je haaks zou pakken dan heb je alles van 1 dier er in zitten.
Sella schreef: Komt er bij jou ras pancreas problemen voor?Ik herken het ook en vooral die speciale lucht uit de bek.
Lizzy schreef: Ik heb laatst in een ander topic een hele lijst met recepten gezet van gekookte voeding. Ah! Ik zag dat je die al hebt gevonden. Dat is beter dan alleen rijst met kip.Excuses voor het inbreken...
petra-amsterdam schreef: Excuses voor het inbreken...Volgens mij bedoel je deze?
Maar ik ben nu al ,n hele tijd tevergeefs de zoekfunctie aan ,t afbeulen op zoek naar die topic
Kun je me die link geven asjeblieft???