De beschadiging zat niet diep gelukkig, de tak is aan het plekje in het oog te zien niet frontaal er in gekomen maar diagonaal zeg maar. Atropine was ook nog niet echt aan de orde om er bij te druppelen, ze 'kneep' zeg maar niet met de iris of hoe zeg je dat. Het zit ook niet recht voor maar een beetje onder zodat het ooglid het enigszins bedekt. Al met al zag het er vrij gunstig uit volgens de da. Maandag weer controle, bij oedeemvorming op het oog eerder/meteen aan de bel trekken. Ben maar met traumeel pillen gestart. Die ampullen klinken goed maar heb ik niet en kan ik denk ik ook niet zo snel krijgen, zal ik moeten bestellen via internet maarja, zoiets laat ik me denk ik ook liever voorschrijven door een arts die ook de situatie kan beoordelen, of het voor haar op dit moment geschikt is zeg maar..
Nu met pijnstiller is ze eigenlijk wel vrij blijblijblij, gewoon zoals ze hoort te zijn

De Ledum dacht ik in te zetten ivm steektrauma, scherp voorwerp ??? De hypericum is toch bij trauma aan lichaamsuiteinden en zenuwen enzo?! BEide middelen vind ik er wel enigszins bij passen maar weet niet