Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Stef@nie schreef: Ik hoop op m'n allerhardst en duim als een gek door dat het alsnog het gewenste effect gaat hebben :-*
Ik merk gewoon dat ik het geduld niet (meer) heb...omdat die grote klieren mij angst inboezemen. Omdat ik wil dat ze kleiner worden en wel NU!!  :'(
Omdat ik bang ben dat het proces er met ons mee aan de haal gaat  :'(
Maar het is waarschijnlijk niet reeel om nu al te kunnen zeggen wat het doet en of het iets doet...
Afbeelding
Samen staan...euh...liggen we sterk!!
[/quote]
Ik vind dit hartverscheurend, zoals jullie samen 1 zijn. Er lopen mensen op deze wereld die dit innig samenzijn nooit zullen kennen of waarderen omdat hun ziel te ver verborgen zit. Ben blij dat ik jullie ken!! Vandaag is een moeilijke dag. Yuk is heel hard bezig met vechten, jij bent hard bezig met vechten. Jullie zijn allebei moe. Morgen is er weer een hele nieuwe dag.
:smitten: :smitten: :smitten:
Afbeelding
Ik heb echt de tranen in m'n ogen staan bij het zien van deze foto.
Twijfel niet over of je het wel goed doet voor Yuki. Er straalt zo veel liefde van deze foto!!!
En echte liefde gaat door grenzen: fysiek zul je hem op een dag gaan verliezen. Geestelijk nooit!
:bigarmhug: :bigarmhug:
Stef@nie schreef: Hoe is het vandaag met jullie??
:bigarmhug:
:groupwave2:  Vandaag gaat het een stuk beter!!! Hij hijgt niet meer zo snel, is meer alert en lekker hongerig!!
Aangezien ik het vreselijk vind als Yuk niet lekker in zijn vel zit en elke minuut aanvoelt als een week, gaat het dus vandaag met mij ook toppie!!!  :D

Bedankt voor al jullie lieve woorden!!!  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door