Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

oke dank jullie wel!

nu eerst mijn nieuwe meisje zien morgen, en uitvogelen wat zij lust, dan ga ik daarna maar aan het proberen geslagen

nog een vraagje, gezien Sterre zwaar ondervoed is geweest kan ze niet normaal eten, dat is een grote schrokop en die eet of het de laatste keer is dat ze eet..

Moet ik nog opletten met kippenekjes? moet ik het vasthouden of kleiner maken?
Dat is een lastige.. sommige dieren worden extra getriggerd maar gezien t formaat van je 'hondje' is een kippennek een minihapje... ik denk dat weinig Berners serieus kauwen op een kippennek
Gebruik de nekjes bij haar gewoon om te wennen aan t verteren van bot, eendennekken zijn al wat groter.
Voor t kauwen zou je kunnen denken aan een [halve] braadhaan oid dat kan echt niet in 1 keer naar binnen.
T kan zijn dat t altijd een schrokker blijft en daar vind je je eigen vorm voor.. pens al dan niet in 1 stuk, eerst spiervlees geven en dan pas bevleesd bot etc
Zo'n kippenekje is zo weg.. hier slikken ze het in 1 keer door zonder te kauwen, dus is niet echt de moeite.
Eendennek zijn prima weg te krijgen en ook voor als het nodig is nog goed vast te houden.. hetzelfde met een kippenbout eigenlijk.
 Terug naar “Hoe ziet jouw BARF menu eruit?”

Barfplaats wordt gesponsord door