Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Ollie
[quote="orion"]
[quote="Ollie"]

Hoi Ida,
Is dat Diesel van Angelyc die terug gekomen is bij jou?
[/quote]

jep the one and only ;D
[/quote]

Ach, ik dacht dat het na de operatie stukken beter ging met hem!

En hoe komt het nu dan als ik vragen mag? Heeft ze daarm afstand gedaan ofzo?
Hou je hem nu zelf en hoe kan hij nu nog zo'n last van z'n keeltje hebben dan? Ze hebben dat gehemelte ingekort, dan zou het nu toch beter moeten gaan?
Pfffff ::) hoezo nieuwschierig? Hmm, belangstellend is het eingelijk meer hoor! :)
Door orion
[quote="Ollie"]
[quote="orion"]
[quote="Ollie"]

Hoi Ida,
[/quote]

jep the one and only ;D
[/quote]

Hou je hem nu zelf en hoe kan hij nu nog zo'n last van z'n keeltje hebben dan? Ze hebben dat gehemelte ingekort, dan zou het nu toch beter moeten gaan?
Pfffff ::) hoezo nieuwschierig? Hmm, belangstellend is het eingelijk meer hoor! :)
[/quote]
het gaat ook zeker beter met hem dan voor zijn 2 operaties, maar helemaal oke is hij nog steeds niet, daarom laat ik dr Hopmans uit Roden naar hem kijken
en dat hij u weer hier is, tja om kort te zeggen Principe kwestie van mijn kant en financiele kwestie van hun kant (lang verhaal, niet geschikt voor internet)

En Nee Diesel blijft niet hier, eerst ga ik kijken wat er gecorigeerd moet worden aan zijn ademhaling, en daarna zal er een plekje voor hem worden gezocht waar hij al de aandacht kan krijgen die het kereltje verdiend
Door Ollie
[quote="orion"]
[quote="Ollie"]
[quote="orion"]
[quote="Ollie"]

Hoi Ida,
[/quote]

jep the one and only ;D
[/quote]

[/quote]
het gaat ook zeker beter met hem dan voor zijn 2 operaties, maar helemaal oke is hij nog steeds niet, daarom laat ik dr Hopmans uit Roden naar hem kijken
en dat hij u weer hier is, tja om kort te zeggen Principe kwestie van mijn kant en financiele kwestie van hun kant (lang verhaal, niet geschikt voor internet)

En Nee Diesel blijft niet hier, eerst ga ik kijken wat er gecorigeerd moet worden aan zijn ademhaling, en daarna zal er een plekje voor hem worden gezocht waar hij al de aandacht kan krijgen die het kereltje verdiend
[/quote]

Aha goeie beslissing van je om naar Hopmans te gaan!

Ik geloof dat ik het ook al eens tegen Angelyc heb gezegd dat ze naar Hopmans moest gaan!

Nou, heel veel beterschap met Diesel, en geef hem maar een dikke knuffel! :-*
Door orion
[quote="Ollie"]

Ik geloof dat ik het ook al eens tegen Angelyc heb gezegd dat ze naar Hopmans moest gaan!

[/quote]

Had ze dat maar gedaan, had een hoop elende voorkomen

Zal de knuffel doorgeven, tis echt een scheet van een hond, momenteel zit hij op 2 burgers energique pup, per dag, en de diaree is gestopt, is nu trouwens ook de nieuwe vooraad, mischien dat het toch niet goed meer was
Door Ollie
[quote="orion"]
[quote="Ollie"]

[/quote]

Had ze dat maar gedaan, had een hoop elende voorkomen

Zal de knuffel doorgeven, tis echt een scheet van een hond, momenteel zit hij op 2 burgers energique pup, per dag, en de diaree is gestopt, is nu trouwens ook de nieuwe vooraad, mischien dat het toch niet goed meer was
[/quote]

Ja jammer dat ze niet naar hopmans gegaan, ik heb het haar op de msn al eens gezegd! Ik heb toen ook tegen haar gezegd, het lijkt wel of hij een te lang verhemelte heeft, omdat hij zo'n last van die keel had! Maar later heeft ze hem laten opereren en toen zei ik dat ik dat al gezegd had van dat verhemelte! Maar, ze zei dat ik dat niet had gezegd, dus dan twijfel ik meteen weer aan mijzelf, en mischien heb ik het wel gedacht ipv gezegd! :-\
Maar mooi dat de diaree gestopt is inmiddels, mischien was het idd niet goed meer ofzo!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door