[quote="RuBep"]
Een jaar of 4 geleden ben ik bij Lotgering geweest, hij had toen nog maar 1 soort vleesrolletjes en dit was absoluut zeker niet compleet. Hij voerde het zijn eigen honden ook, omdat hij er zelf als slager van overtuigd was dat dit prima spul was.
Toen ik door vroeg bleek dat het alleen maar gemalen vlees was, geen botten of een calciumsupplement, niets!!
Hij vond dat ook niet nodig en begon mij dit uit te leggen en gooide met termen om mijn hoofd dat ik dacht het zal wel. Botten vond hij absoluute onzin.
De zakjes heb ik toch maar meegenomen en kreeg er ook nog een hele uier bij, dat was ook zo goed voor de hond

achteraf bedacht ik mij dat hij blij was dat hij weer een uier kwijt was, want normaal gesproken moeten ze voor het afhalen van onbruikbaar vlees betalen
Over de leefomstandigheden van de honden en het vee zal ik mij verder maar niet uitlaten
Dit is mijn ervaring van 4 jaar geleden, maar kan me niet voorstellen dat hij zijn mening heeft bijgeschaaft wat betreft de percentages/botten. Ik zou het vlees weleens onderzocht willen zien, want ik vertrouw het voor geen cent.
[/quote]
Jammer, dit zijn verdachtmakingen die niet onderbouwd zijn en hebben imo geen enkele waarde.