Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door MargaS
Heb vandaag geleverd gekregen. (in Drenthe)
Het ziet er goed uit en het ruikt echt naar vers vlees. (ben zo iemand die altijd overal aan moet ruiken)

Nu kijken hoe de hond er op doet.

Heeft iemand al de vis geprobeerd? Hoe ruikt dat?
Door Ener
Morgen krijg ik weer een nieuwe lading, en daar zit ook vis bij. Ik zal het je wel laten weten.
Door MargaS
Dank je wel Ener. Ben benieuwd. Pens vind ik helemaal niet vies en ik denk dat als de vis vers ruikt ik het ook ga voeren.

Hond was zeer dankbaar, vond het heerlijk terwijl ze altijd al kvv krijgt. Wel drie keer terug naar de bak om te kijken of hij echt leeg was.....
Door bloemetje
Als er iemand in Noord-Holland of daar dichtbij woont en hij wil Lotgering totaal met pens hebben: pb mij aub.. Want ik wil wat kwijt.
Door saskia37
[quote="Orb"]
Heb vandaag geleverd gekregen. (in Drenthe)
Het ziet er goed uit en het ruikt echt naar vers vlees. (ben zo iemand die altijd overal aan moet ruiken)

Nu kijken hoe de hond er op doet.

Heeft iemand al de vis geprobeerd? Hoe ruikt dat?
[/quote]

Naar vis ;) ze hebben het gisteren bij mij gehad en ze vinden het heerlijk :P
Door Ener
Vandaag ook de vis variant gegeven. Het ziet er goed uit, ruikt naar vis maar stinkt zeker niet, gewoon vers. De honden vinden het heerlijk, wat wil je nog meer?
Door Elizaw
Een jaar of 4 geleden ben ik bij Lotgering geweest, hij had toen nog maar 1 soort vleesrolletjes en dit was absoluut zeker niet compleet. Hij voerde het zijn eigen honden ook, omdat hij er zelf als slager van overtuigd was dat dit prima spul was.
Toen ik door vroeg bleek dat het alleen maar gemalen vlees was, geen botten of een calciumsupplement, niets!!
Hij vond dat ook niet nodig en begon mij dit uit te leggen en gooide met termen om mijn hoofd dat ik dacht het zal wel. Botten vond hij absoluute onzin.

De zakjes heb ik toch maar meegenomen en kreeg er ook nog een hele uier bij, dat was ook zo goed voor de hond :D achteraf bedacht ik mij dat hij blij was dat hij weer een uier kwijt was, want normaal gesproken moeten ze voor het afhalen van onbruikbaar vlees betalen ;)

Over de leefomstandigheden van de honden en het vee zal ik mij verder maar niet uitlaten :-X

Dit is mijn ervaring van 4 jaar geleden, maar kan me niet voorstellen dat hij zijn mening heeft bijgeschaaft wat betreft de percentages/botten. Ik zou het vlees weleens onderzocht willen zien, want ik vertrouw het voor geen cent.
Door rheawithpixels
[quote="RuBep"]
Dit is mijn ervaring van 4 jaar geleden, maar kan me niet voorstellen dat hij zijn mening heeft bijgeschaaft wat betreft de percentages/botten. Ik zou het vlees weleens onderzocht willen zien, want ik vertrouw het voor geen cent.
[/quote]

Zijn fabriek staat in Zaandam. Zal eens kijken of ze raampjes hebben waar we naar binnen kunnen gluren  ;D
Door MargaS
[quote="RuBep"]
Een jaar of 4 geleden ben ik bij Lotgering geweest, hij had toen nog maar 1 soort vleesrolletjes en dit was absoluut zeker niet compleet. Hij voerde het zijn eigen honden ook, omdat hij er zelf als slager van overtuigd was dat dit prima spul was.
Toen ik door vroeg bleek dat het alleen maar gemalen vlees was, geen botten of een calciumsupplement, niets!!
Hij vond dat ook niet nodig en begon mij dit uit te leggen en gooide met termen om mijn hoofd dat ik dacht het zal wel. Botten vond hij absoluute onzin.

De zakjes heb ik toch maar meegenomen en kreeg er ook nog een hele uier bij, dat was ook zo goed voor de hond :D achteraf bedacht ik mij dat hij blij was dat hij weer een uier kwijt was, want normaal gesproken moeten ze voor het afhalen van onbruikbaar vlees betalen ;)

Over de leefomstandigheden van de honden en het vee zal ik mij verder maar niet uitlaten :-X

[/quote]

Jammer, dit zijn verdachtmakingen die niet onderbouwd zijn en hebben imo geen enkele waarde.
Door rheawithpixels
[quote="Orb"]
Jammer, dit zijn verdachtmakingen die niet onderbouwd zijn en hebben imo geen enkele waarde.
[/quote]

Ik lees al een hele tijd mee met dit forum maar kan niet anders zeggen dat het vlees van Lotgering geregeld ter sprake komt over de onduidelijkheid van de samenstelling. Weet niet of er iemand wel eens gevraagd heeft of ze een keer langs mogen komen in de fabriek om te kijken naar het productieproces?
Door Angelique
[quote="Orb"]
[/quote]

Het is de poster haar eigen ervaring en mening en daar heeft ze net zoveel recht op als dat anderen na 2 of 3 weken gebruik het produkt de hemel inschrijven.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door