Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Sella
yuki11 schreef: Volgens mij had de oncoloog t over Tramadol??
Is dat een pijnstiller voor mensen?? Die zou je ook aan de hond mogen geven en werkt niet in op de maag.
Dat was wat hij zei, maar dat moet je dus even ergens navragen!!
Je kan goed misselijk worden van tramadol.
Ik geef het Diego ook als hij veel pijn heeft, die wordt niet misselijk, maar een andere hond spuugt de voering uit zijn maag.
Door charmed
Dat heb ik ook wel eens gebruikt bij 2 andere honden van mij, ik had toen het idee dat het niet zoveel deed. Dat zal per hond wel verschillend zijn denk ik.
vagebond schreef: Duivelsklauw is ook pijnstillend en alternatief. Gr. Ingrid
Door vagebond
Jazz kreeg het voorgeschreven voor een heftige kneuzing van d'r achterpootje,  het zit in een glucosaminepil, ik moet zeggen, het werkt goed. Hiervoor gaf ik haar pijncompositum.
Door charmed
Ik had duivelsklauwpoeder van de holistisch da. Zal er eens naar kijken. Wellicht moet ik dat gewoon eens proberen. Dank je.
vagebond schreef: Jazz kreeg het voorgeschreven voor een heftige kneuzing van d'r achterpootje, het zit in een glucosaminepil, ik moet zeggen, het werkt goed. Hiervoor gaf ik haar pijncompositum.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door