Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Truus schreef:
Wat is de maximale dosis Lizzy? Timo weegt 12 Kilo.
Dat hangt van de probiotica af die je in huis hebt of gaat kopen. Als er bijv. op staat 3 keer per dag 2 capsule (voor volwassen mensen), dan zou ik hem 2 of 3 keer per dag 1 capsule geven. Het probleem is namelijk dat niet iedere capsule evenveel goede bacterieen bevat en daarom verschilt de dosering per merk.
Door Truus
Lizzy schreef:

Dat hangt van de probiotica af die je in huis hebt of gaat kopen. Als er bijv. op staat 3 keer per dag 2 capsule (voor volwassen mensen), dan zou ik hem 2 of 3 keer per dag 1 capsule geven. Het probleem is namelijk dat niet iedere capsule evenveel goede bacterieen bevat en daarom verschilt de dosering per merk.
Morgen ga ik bij de apotheek perenterol halen.
Bedankt :-*
Door Truus
Unique schreef: Hoe is't nou met Timo, Truus ??
Lief dat je er naar vraagt :D :-*.

Vandaag heeft hij weer op het uitlaatveld, achter m'n rug, zitten krabben. De wond zat nu mooi dicht met een korstje erop.
We moesten spoelen met jodimoplossing maar toen het dicht zat, zijn we gestopt.
De uitslag is nog niet binnen :-\.
We wachten maar af maar met Timo gaat het goed.
We roepen wel steeds...Niet krabben!!!!
Door *Lia*
Truus schreef:

Lief dat je er naar vraagt :D :-*.

Vandaag heeft hij weer op het uitlaatveld, achter m'n rug, zitten krabben. De wond zat nu mooi dicht met een korstje erop.
We moesten spoelen met jodimoplossing maar toen het dicht zat, zijn we gestopt.
De uitslag is nog niet binnen :-\.
We wachten maar af maar met Timo gaat het goed.
We roepen wel steeds...Niet krabben!!!!
Ja je kan hem eigenlijk geen seconde uit het oog verliezen.Voor je het weet ben je weer bij af. Die uitslagen duren altijd zo lang hè.Het blijft toch spannend.Maar gelukkig gaat het de goede kant uit.Nu maar hopen dat hij van de wond afblijft. :)
Door Truus
12 augustus is de bult weg gehaald en nog steeds hebben we de uitslag niet.
Het is toch van de gekke. Ik heb al verschillende keren gebeld en nu zouden ze mij terug bellen...niks,noppes,narda :-\.
Het onderzoek is alwel betaald, wat als alles nu kwijt is ofzo?
Door Hitam
Raar hoor, normaal gesproken duurt het een dag of 10. En als je belt waar de uitslag blijft? Of heb je dat al gedaan.
Door Truus
Hitam schreef: Raar hoor, normaal gesproken duurt het een dag of 10. En als je belt waar de uitslag blijft? Of heb je dat al gedaan.
De assistente heeft naar Utrecht gebeld en zou mij terugbellen zei ze Vrijdag.
Mmmm ik zal morgen toch eens met een andere toon moeten praten :-\.
Als er maar niet iets is mis gegaan. ::)
Door Truus
Hitam schreef: Gewoon elke dag bellen, dan maken ze er wel werk van.
Zal ik doen ;) totdat ze er een punthoofd van krijgen >:( ;D
Door Lupa
gewoon iedere dag opbellen.
Mijn vrindin wacht nogsteeds op de resutaten van de autopsie van haar plotseling overlijden hond :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door