Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ach Karin, wat heb je het moeilijk. Het is slopend om de minst slechte keuze te moeten maken omdat je niet in de toekomst kunt kijken. Je doet alles uit liefde voor Yuki en wat je ook beslist, het komt vanuit je hart en het is een weloverwogen beslissing omdat je je goed hebt laten informeren. Ik lees dat er nog meer niet goed loopt en ik leef echt met je mee.  :-*
50%, 25 % van kansen....dat is de verstandelijke kant, die maakt ruzie met je gevoelskant en die is niet in % uit te drukken, die bestaat alleen uit de wisselwerking tussen jou en Yuks en alles wat daar aan beslissingen uit voortkomt :-\

En inderdaad, je kunt onmogelijk in de toekomst kijken en dat maakt het onnoemlijk zwaar.   Heeeeel veel sterkte  en inzicht gewenst en vertrouw daarbij op jezelf EN Yuki :bigarmhug:
Afgelopen nacht kroop Yuki ineens bij mij op bed (doet ie anders nooit  ::) )...met een plof liet hij zich zo'n beetje bovenop mij storten om vervolgens zo een half uurtje strak tegen mij aan te blijven liggen. Toen ging hij weer van het bed af op zijn eigen kussen liggen.
Half in mijn slaap zei ik toen in mijzelf; ok, Yuk...je krijgt je behandeling!

Vanmorgen herinnerde ik mij dit niet meer...maar toen ik bij de oncoloog weg reed, kwam dit ineens weer in mij op...en dat gaf een heel rare beleving (want ik reed tenslotte weg ZONDER behandeling  :-\ )

De assistente zei, toen ik aangaf af te willen rekenen, en zij de rekening zag; ach...is er niks meer aan te doen??  :(
Ook dat was een rare gewaarwording, want het antwoord moest zijn; jawel hoor, maar daar kies ik niet voor.    :confused1:

Is dit raar of is dit raar.....  :-X

Ik ga mij eerst maar eens focussen op de Iscadorbehandeling (maretak)....one thing at the time!!  -zucht-
Afgelopen nacht kroop Yuki ineens bij mij op bed (doet ie anders nooit  )...met een plof liet hij zich zo'n beetje bovenop mij storten om vervolgens zo een half uurtje strak tegen mij aan te blijven liggen. Toen ging hij weer van het bed af op zijn eigen kussen liggen.

Jullie zorgen voor elkaar :-* en ja, one thing at the time...

( en ja, dat met die rekening is raar maar in de context van die assistente wel begrijpelijk ;) )
*milik* schreef: Afgelopen nacht kroop Yuki ineens bij mij op bed (doet ie anders nooit   )...met een plof liet hij zich zo'n beetje bovenop mij storten om vervolgens zo een half uurtje strak tegen mij aan te blijven liggen. Toen ging hij weer van het bed af op zijn eigen kussen liggen.

Jullie zorgen voor elkaar :-* en ja, one thing at the time...

( en ja, dat met die rekening is raar maar in de context van die assistente wel begrijpelijk ;) )
Vind ik ook hoor, maar voor mijzelf vond ik t raar....dat een ander misschien een moord zou doen als t 'behandelbaar' zou zijn, en ik doodleuk zeg; nou nee, bedankt.  :-X  :-\
Maar dat "behandelbaar" valt toch ook erg in het procentenverhaal?? Waar de een kiest voor de rekensom, kiest de ander voor  andere criteria.. Jij zegt niet: nou nee, bedankt, jij zegt dank je wel voorde informatie en ik ga kijken wat Yuki en ik daarmee kunnen en willen of niet!

Probeer je "piekermodus" nu maar even te parkeren ( al weet ik heel goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is :-[ )
*milik* schreef: Maar dat "behandelbaar" valt toch ook erg in het procentenverhaal?? Waar de een kiest voor de rekensom, kiest de ander voor  andere criteria.. Jij zegt niet: nou nee, bedankt, jij zegt dank je wel voorde informatie en ik ga kijken wat Yuki en ik daarmee kunnen en willen of niet!

Probeer je "piekermodus" nu maar even te parkeren ( al weet ik heel goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is :-[ )
Goed plan hoor!!  ;)
We gaan slapen, dat is altijd zo'n fijne omgeving; daar waar de gedachten even niet aanwezig zijn of op zijn minst in slow motion voortgaan, als een vredig kabbelend stroompje!! Stukken beter dan de dagelijkse woelige ocean  ;)

Het goede nieuws is overigens dat Yuki weer een hele fijne, goeie dag heeft gehad, met veel lekkers uit de winkel van Tannetje!!!
En een bezoekje van zijn vriendinnetje; Winnie (en vrouwtje)  :)
We schrijven em dus bij in de lijst 'kwaliteitstijd-dagen'  :thumbup:

:-*
Het goede nieuws is overigens dat Yuki weer een hele fijne, goeie dag heeft gehad, met veel lekkers uit de winkel van Tannetje!!!
En een bezoekje van zijn vriendinnetje; Winnie (en vrouwtje) 
We schrijven em dus bij in de lijst 'kwaliteitstijd-dagen' 

Goed zo, welterusten !!!! :bigarmhug:
ik kan me je schrik voorstellen..
maar het zegt niets over of je het wel of niet verkeerd doet..
het zegt waar JIJ over aan t piekeren bent..
het ligt vrijwel constant vóór in je hoofd.. het is DE vraag van de dag.. wel niet wel niet wel niet wel niet..
daarom vallen die momenten ook extra op..
dat je dat snachts in je halfslaap tegen yuuk zegt, zegt alleen maar dat je er mee bezig was.. :)  :-*
niet dat dat is wat yuki van je wil..

ik hoop dat je je morgen een stuk lichter en luchtiger voelt..
en mocht je iets willen, hulp, gesprekje, gezelligheid..
roept u maar..    :-*
Je hebt je gewoon aan je plan gehouden, geen chemo. En ik begrijp dat je blijft twijfelen, maar dat zou je ook gedaan hebben als je je wel had laten verleiden tot chemo. Dus probeer dat opzij te zetten en geniet van je lieve vent :-* :-* :-*
Pffff, moeilijk. Ik heb genoeg gevallen van kanker (bij dierbare mensen) meegemaakt  om wel uit te willen schreeuwen: mens, Kaa, GAAA toch voor die chemo!
De ironie is natuurlijk in een aantal gevallen daarvan de chemo niet het heilige redmiddel bleek. In het ene geval was het levensverlengend, in een ander geval misschien juist niet omdat de patiënt er zo zwak van werd, en in weer andere gevallen was het moeilijk te zeggen welke rol de chemo speelde.

Sterkte met alles, ook met wat zich buiten Yuki's "geval" nog afspeelt en je bezighoudt.
yuki11 schreef: Afgelopen nacht kroop Yuki ineens bij mij op bed (doet ie anders nooit  ::) )...met een plof liet hij zich zo'n beetje bovenop mij storten om vervolgens zo een half uurtje strak tegen mij aan te blijven liggen. Toen ging hij weer van het bed af op zijn eigen kussen liggen.

Vanmorgen herinnerde ik mij dit niet meer...maar toen ik bij de oncoloog weg reed, kwam dit ineens weer in mij op...en dat gaf een heel rare beleving (want ik reed tenslotte weg ZONDER behandeling  :-\ )

De assistente zei, toen ik aangaf af te willen rekenen, en zij de rekening zag; ach...is er niks meer aan te doen??  :(
Ook dat was een rare gewaarwording, want het antwoord moest zijn; jawel hoor, maar daar kies ik niet voor.    :confused1:

Is dit raar of is dit raar.....  :-X

Ik ga mij eerst maar eens focussen op de Iscadorbehandeling (maretak)....one thing at the time!!   -zucht-
Je doet alles voor je lieve Yuki. Uit eigen ervaring weet ik door dingen niet te doen, je ook alles doet voor je lief.
Wat maak jij een zware tijd door zeg... Ben wel blij te lezen dat je nog veel 'genietmomenten' met Yuki hebt, dat is heerlijk om te lezen zelfs! En wat een schat, dat hij 's nachts zo tegen je aan kwam liggen, dat zegt wel wat over de band tussen jullie tweetjes :hug2:. Heel veel sterkte toegewenst en ik vind dat je het geweldig doet!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door