Moderator: Lizzy
*milik* schreef: Afgelopen nacht kroop Yuki ineens bij mij op bed (doet ie anders nooit )...met een plof liet hij zich zo'n beetje bovenop mij storten om vervolgens zo een half uurtje strak tegen mij aan te blijven liggen. Toen ging hij weer van het bed af op zijn eigen kussen liggen.Vind ik ook hoor, maar voor mijzelf vond ik t raar....dat een ander misschien een moord zou doen als t 'behandelbaar' zou zijn, en ik doodleuk zeg; nou nee, bedankt.
Half in mijn slaap zei ik toen in mijzelf; ok, Yuk...je krijgt je behandeling!
Jullie zorgen voor elkaaren ja, one thing at the time...
( en ja, dat met die rekening is raar maar in de context van die assistente wel begrijpelijk)
*milik* schreef: Maar dat "behandelbaar" valt toch ook erg in het procentenverhaal?? Waar de een kiest voor de rekensom, kiest de ander voor andere criteria.. Jij zegt niet: nou nee, bedankt, jij zegt dank je wel voorde informatie en ik ga kijken wat Yuki en ik daarmee kunnen en willen of niet!Goed plan hoor!!
Probeer je "piekermodus" nu maar even te parkeren ( al weet ik heel goed dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is)
yuki11 schreef: Afgelopen nacht kroop Yuki ineens bij mij op bed (doet ie anders nooit ::) )...met een plof liet hij zich zo'n beetje bovenop mij storten om vervolgens zo een half uurtje strak tegen mij aan te blijven liggen. Toen ging hij weer van het bed af op zijn eigen kussen liggen.Je doet alles voor je lieve Yuki. Uit eigen ervaring weet ik door dingen niet te doen, je ook alles doet voor je lief.
Half in mijn slaap zei ik toen in mijzelf; ok, Yuk...je krijgt je behandeling!
Vanmorgen herinnerde ik mij dit niet meer...maar toen ik bij de oncoloog weg reed, kwam dit ineens weer in mij op...en dat gaf een heel rare beleving (want ik reed tenslotte weg ZONDER behandeling :-\ )
De assistente zei, toen ik aangaf af te willen rekenen, en zij de rekening zag; ach...is er niks meer aan te doen?? :(
Ook dat was een rare gewaarwording, want het antwoord moest zijn; jawel hoor, maar daar kies ik niet voor. :confused1:
Is dit raar of is dit raar..... :-X
Ik ga mij eerst maar eens focussen op de Iscadorbehandeling (maretak)....one thing at the time!! -zucht-