Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

djeena schreef: Goedemorgen Karin, hoe is het vandaag met Yuki en met jou natuurlijk?
Goeiemiddag  :D
Alles goed hier!! Vanmorgen de klieren even bevoeld, en ik dacht even dat ze weer wat groter zijn...maar de afgelopen dagen heb ik niet heel goed gevoeld, dus eigenlijk weet ik t niet.
Vannacht een paar keer wakker geschrokken; de kanker was explosief aan het groeien. Gelukkig bleek 't een boze droom  :-X
Yuki voelt zich duidelijk goed, hij is alert, vrolijk en hongerig.
Het voelt heerlijk rustig, in dit relaxte vaarwater!!  :)
Het gaat wel goed hier, hoewel ik wel t idee heb dat de klieren weer groeien  :'(

Vandaag wachtte ons een lieve verrassing bij thuiskomst!!!
Een grote envelop op de deurmat....

Voor Yuki en Karin, maar van wie zou dat zijn???  ::)
Yuki was al even nieuwsgierig als ik, dus snel uitgepakt....

en dit is het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hij leek zeer verrast zijn neef op deze manier te leren kennen..al was t misschien alleen al vanwege de smakelijkheid  :D  :D

Lieve Milik & Joke, heel veel dank voor dit mooie en lieve gebaar!!
Ik hoop ook nog samen van de narcisjes te mogen genieten  ;)    :-*  :-*
spreeuwtje schreef: ow.. da's balen..
is dat bekend?? dat ze weer gaan groeien?  :'(
Ja, dat is zeker bekend...zoals ik eerder al schreef, haalt de injectie de gevolgen weg, niet de oorzaak...dus zodra de injectie is uitgewerkt dan gaat t weer groeien...
Ik had alleen geen idee hoe lang zoiets doorwerkt en hoe snel de groei vervolgens zal gaan. Nog steeds niet trouwens. Kan alleen maar hopen dat dat LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGZAAM is... :-X
Het is een hele onzekere en enge situatie, maar dat is, denk ik, inherent aan de ziekte  :'(
[quote="Anne in Duitsland"]
Hm. Maar als de injecties effect hadden, zat je dan op die vierbaansweg? Of moet het effect daarvoor langer duren? En wanneer heb je weer een afspraak met de meneer in de witte jas?

Hopelijk kom je er een beetje uit met alle overwegingen!
[/quote]
Morgen gaan we weer naar de witgejaste meneer...eens horen wat hij ervan zegt.
Ik weet niet meer wanneer we op de 4baans zaten en wanneer op het landweggetje...ik dacht eigenlijk dat de klieren dan morgen, als hij ze voelt, beduidend geslonken moeten zijn...

@Spreeuw; nee, de twijfel is er constant. De enige manier om daar mee om te kunnen gaan, is dagje voor dagje en stapje voor stapje. Ik kan niet zeggen wat we allemaal wel en niet gaan doen. We gaan in ieder geval beginnen aan een behandeling met Iscador, bij Tannetje. Iscador is maretak en het is
een 'alternatief' kankerremmend middel.

http://www.iscador.com/index.aspx

Iscador kan gecombineerd worden met chemotherapie...maar ik voel nog steeds een grote weerstand tegen chemo.  :-\
[quote="yuki11"]
Ik weet niet meer wanneer we op de 4baans zaten en wanneer op het landweggetje...ik dacht eigenlijk dat de klieren dan morgen, als hij ze voelt, beduidend geslonken moeten zijn...

@Spreeuw; nee, de twijfel is er constant. De enige manier om daar mee om te kunnen gaan, is dagje voor dagje en stapje voor stapje. Ik kan niet zeggen wat we allemaal wel en niet gaan doen. We gaan in ieder geval beginnen aan een behandeling met Iscador, bij Tannetje. Iscador is maretak en het is
een 'alternatief' kankerremmend middel.

http://www.iscador.com/index.aspx

Iscador kan gecombineerd worden met chemotherapie...maar ik voel nog steeds een grote weerstand tegen chemo.  :-\

[/quote]

:-* :-* :-*
[quote="yuki11"]

[/quote]

En dat zijn ze dus niet meer? Maar moest dat dan al meteen na de eerste injectie zo zijn, of pas na een stuk of wat? Na ja, je zult morgen wel horen wat dr. Rutteman ervan vindt.
Hoe is Yuk verder, heb je het idee dat hij weer anders is geworden nu de klieren weer wat gegroeid lijken?

En denk je tussendoor ook een beetje om jezelf?!
[quote="Anne in Duitsland"]
En dat zijn ze dus niet meer? Maar moest dat dan al meteen na de eerste injectie zo zijn, of pas na een stuk of wat? Na ja, je zult morgen wel horen wat dr. Rutteman ervan vindt.
Hoe is Yuk verder, heb je het idee dat hij weer anders is geworden nu de klieren weer wat gegroeid lijken?

En denk je tussendoor ook een beetje om jezelf?!
[/quote]
Vergeleken met hoe ze waren, zijn ze nog steeds redelijk klein, dus dat is fijn!!
Yuki voelt zich ook prima, hoewel ik wel merk dat ie weer wat vaker slikt en gaapt (ik neem aan door de toenemende druk van die klierende klieren)...maar hij heeft er niet beduidend last van en geniet nog heerlijk van de SNEEUW  ;)

En voor wat betreft je laatste zin; Yuki IS een groot deel van mijzelf  ;)
:-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door