Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door diana
veel plezier in limburg ,
en.. ik vind de kruidenmix v cb veel erger stinken dan de fyto destijds van bibi .
geeft het allebij al een poos niet meer
vond het vrij duur in tegenstelling tot het vlees
heb er dan liever vlees voor .
en in de natuur zit ook pens dacht ik .
Door Audrina
Ik dacht dat in de meeste CB pens zat, behalve de kip/rijst en de eend/rijst. In light (dat voer ik hier het meest) zit zo te ruiken ook behoorlijk wat pens, in ieder geval meer dan in natuurvoer.
Door danielle1980
[quote="qyan"]
[quote="Nelly"]
[quote="qyan"]
ik heb pakjes van 500 gram liggen. hoeveel ik precies heb liggen weet ik niet zo 1,2,3.
1 pakje, 2 pakjes?
kan voor het einde van de week en anders pas na volgende week, want ga maandag 5 dagen naar limburg.
ik hoor het wel
[/quote]Ben misschien wel nieuwsgierig, maar waar ga je heen in Limburg?
[/quote]

uh, horst-sevenum.
ik mag fijn gaan kreperen op een evenemententerrein, als goede start voor mijn nieuwe opleiding ::) ;D
[/quote]

gezellie daar woont de fokker van mijn pyr teef ;D

er is wel heel wat leuks te doen hoor ;)
Door qyan
[quote="danielle1980"]
[quote="qyan"]
[quote="Nelly"]
[quote="qyan"]
ik heb pakjes van 500 gram liggen. hoeveel ik precies heb liggen weet ik niet zo 1,2,3.
1 pakje, 2 pakjes?
kan voor het einde van de week en anders pas na volgende week, want ga maandag 5 dagen naar limburg.
ik hoor het wel
[/quote]Ben misschien wel nieuwsgierig, maar waar ga je heen in Limburg?
[/quote]

uh, horst-sevenum.
ik mag fijn gaan kreperen op een evenemententerrein, als goede start voor mijn nieuwe opleiding ::) ;D
[/quote]

gezellie daar woont de fokker van mijn pyr teef ;D

er is wel heel wat leuks te doen hoor ;)
[/quote]

misschien wel, maar ik heb geen vrijheid daar.
het is de introductieweek van mijn niuewe opleiding, dus mag niet van het terrein af indien dat niet met je leider en je groep gebeurd, kortom, op het terrein heb je alle vreiheid, maar daarbuiten moet je doen/ meedoen aan wat je opgedragen wordt ::)
maar met een beetje mazzel kan ik niet, heb een fijne blaasontsteking, maandag eerst maar naar de huisarts.
Door qyan
[quote="diana"]
nou
blaasonsteking is toch niet fijn ????
of vind je Limburg erger ???
hahaa
nou geniet dan maar van je blaasontsteking .

[/quote]

nou diaan, ik ga liever naar limburg dan een blaasontsteking.
heb nog nooit een blaasontsteking gehad, maar als het niet heel snel minder pijn gaat doen ga ik toch naar een nachtarts :-\
Door qyan
[quote="Audrina"]
Ik dacht dat in de meeste CB pens zat, behalve de kip/rijst en de eend/rijst. In light (dat voer ik hier het meest) zit zo te ruiken ook behoorlijk wat pens, in ieder geval meer dan in natuurvoer.
[/quote]

klopt ;)
Door Truus
[quote="qyan"]
[quote="diana"]
nou
blaasonsteking is toch niet fijn ????
of vind je Limburg erger ???
hahaa
nou geniet dan maar van je blaasontsteking .

[/quote]

nou diaan, ik ga liever naar limburg dan een blaasontsteking.
heb nog nooit een blaasontsteking gehad, maar als het niet heel snel minder pijn gaat doen ga ik toch naar een nachtarts :-\
[/quote]
Je moet heel veel drinken en de nachtarts zal A.B voorschrijven. Het is geen lolletje he, ik weet wat het is :-\.
Sterkte!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door