Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

spreeuwtje schreef: hebben ze niet een deel van de biopten bewaard??
zouden ze niet kunnen verzoeken om nógmaals het lab aan t werk te zetten voor een extra peiling?
hoe zeker is t?
zijn ze 100%
of hebben zij ook nog twijfels..

pfff..
het zou zo fijn zijn als je die uitkomst lekker pootje kunt haken..  :-\
dit dacht ik ook en hoe verklaren ze dat de bloeduitslag niet klopte bij het beeld?
Door verwonderd
yuki11 schreef: We gaan zwemmen nu, of althans, naar t hondenzwembad en de hondenzwemjuf....
Even een babbeltje en als Yuki wil, een lekkere plons...  :)
Hoop dat je een fijne ochtend hebt gehad wanneer je dit weer leest  :-*
Wat een verdrietige uitslag.  :'(
Wij hebben ook voor de keuze gestaan toen Dubhe een fibrosarcoom had. Wel of geen chemo. Dubhe was toen nog geen 4 jaar.... Gezien het zachte karakter van de Sheltie, en het feit dat ze twee weken intern door vreemden verzorgd, geprikt en behandeld zou moeten worden hebben we toen besloten af te wachten. Maar bij jullie is de situatie anders, en de kankersoort ook.
Hoe dan ook, het blijft heel moeilijk te beslissen wat voor de hond het beste is :-\.
Sterkte met je beslissing.
Wat een kl@@tebericht zeg...ik lees het net pas. Leef erg met jullie mee :'(

Heb destijds wakker gelegen van eenzelfde beslissing. Wij hebben voor chemo gekozen en alles is zo goed gegaan dat Maud weer volledig de oude is.
Maar er zitten wel wat haken en ogen aan chemo die je niet moet onderschatten want die chemoperiode duurde bij Maud (schrik niet) 11 maanden.

Ik wens je heel veel sterkte met je beslissing en welke je ook neemt... je neemt hem weloverwogen uit liefde voor Yuki.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door