Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ivan
Karin en Yuki ook van ons heel veel sterkte.

Ik heb vaak moeten terugbellen tijdens zijn tel. spreekuur, dat is een complete ramp,
telkens in gsprek.
Als je precies om half twee belt, kom je er vaak wel tussen.

Sterkte!!
Door -Saskia-
yuki11 schreef: Wat een medelevende reacties weer!!  :-[  :-*

Vanmorgen om half 11 ging de telefoon. Ik zag in de display 0488 staan, Dodewaard dus....ik neem op; geen verbinding...  :-\
Dus ik bel meteen terug, weer geen kiestoon...
Ik snel mijn mobiel gepakt en daarmee terug gebeld. Krijg de assistente, en zij zegt; "ow, dan zal 1 van mijn collega's wel gebeld hebben". Ik zei dat ik Atjo verwachtte ivm de uitslag. Zij; "Dat zou kunnen, hoewel ik hier geen uitslag zie, maar die kan ook op zijn bureau liggen....alleen heeft ie nu klanten, maar als t nodig is bellen we u wel terug"        -zucht-

Op de 1 of andere manier mag t vooral niet vlekkeloos gaan... :-\

Maar goed, tussen half 2 en 2 zal er wel weer tel. spreekuur zijn, dus dan hang ik weer aan t lijntje...
Oh meisje toch...
Misschien dat Atjo in een vlaag van "helderheid" inderdaad zijn belofte te bellen probeerde na te komen. Zou me niet verbazen.
Wat ongelooflijk &*@(# dat de verbinding het juist nu liet afweten...shit!
Sterkte zo...het is bijna half twee!

:-*
Door -Saskia-
yuki11 schreef: Nou, lieve mensen....het lot is bezegeld.

Yuki heeft een maligne lymfoom...  :'(
Oh f*ck.... :'(

...ik ben sprakeloos...

f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck f*ck
Door Lefki&Amy
De prognoses:

bij niks doen levensverwachting van 3 mnd
bij behandelen met prednison 4 mnd
bij chemo; 50% kans op meer dan 1 jaar, 25% kans op meer dan 2 jaar en 10% kans op genezing.

(hij heeft dus B-cel lymfoom, welke minder agressief is dan de T-cel)
Door Urs
Ach wat verdrietig .  :'( :'(

Veel sterkte met nemen van besluiten. Wat je ook voor een beslissing neemt je doet het uit liefde voor Yuk. :bigarmhug:
Door choopy
Wat verschrikkelijk nieuws!
Heel veel sterkte de komende tijd en probeer nog te genieten van hem, ondanks dat je weet dat hij zo ziek is.
:bigarmhug: :bigarmhug::bigarmhug: :bigarmhug::bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door