Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
zou aan de prednison gaan met hem, niet altijd is het zulke bocht dat je hond zich daar nog slechter van gaat voelen, in het geval van Yuki zou ik het gaan doen, misschien voelt ie zich wel veel lekkerder daardoor..
sterkte...
Door DJ_Doerak_Tucker
Heb het hele verhaal gelezen, wat ontzettend zwaar, dat maakt je emotioneel kapot :'(. Ik wil jou en Yuki heel veel sterkte wensen en ga hier hard duimen voor een goede uitslag vandaag!!
Door Lefki&Amy
Wat een medelevende reacties weer!!  :-[  :-*

Vanmorgen om half 11 ging de telefoon. Ik zag in de display 0488 staan, Dodewaard dus....ik neem op; geen verbinding...  :-\
Dus ik bel meteen terug, weer geen kiestoon...
Ik snel mijn mobiel gepakt en daarmee terug gebeld. Krijg de assistente, en zij zegt; "ow, dan zal 1 van mijn collega's wel gebeld hebben". Ik zei dat ik Atjo verwachtte ivm de uitslag. Zij; "Dat zou kunnen, hoewel ik hier geen uitslag zie, maar die kan ook op zijn bureau liggen....alleen heeft ie nu klanten, maar als t nodig is bellen we u wel terug"        -zucht-

Op de 1 of andere manier mag t vooral niet vlekkeloos gaan... :-\

Maar goed, tussen half 2 en 2 zal er wel weer tel. spreekuur zijn, dus dan hang ik weer aan t lijntje...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door