Moderators: koekje, pearlsofpassion
Paul_Barte schreef: Probeer eens een ander soort kattenbakkorrels!Ben ik met Paul eens ik heb hier één keer een ander merk gehad (zou precies hetzelfde zijn) maar de katten gingen er masaal naast zitten, ik maak de kattenbakken altijd schoon met een oplossing van Soda en Citronella (kant en klaar te koop) vaak is de plaats van de kattenbak ook bepalend, ik heb in het pension wel 3 bakken naast elkaar staan, en dan wordt er maar één gebruikt en die is dan smerig
hamada schreef: ik ben net tot de conclusie gekomen dat we weer een nieuw hoofdstuk in lijken te gaan.Gezien de situatie waar hij in verkeerd heeft is het niet zo gek dat hij hele dotten haar verliest, de vacht is het eerste waar in slechte tijden op bezuinigd word
Eten gaat nu goed met Prince: als ik natuurmix hondevoer door de katteversie CB roer eet hij het graag, eend en rijst voor de hond heeft nog steeds zijn voorkeur. Hij is flink aangekomen en voelt en ziet er weer meer uit als een kat. De bak gebruikt hij steeds beter, nu zijn er nog maar twee plekken waar hij buiten de bak gebruik van maakt, en dus niet meer overal en nergens.
alleen besloot ik net even een borstel over zijn vacht te halen omdat hij redelijk wat haar lijkt te verliezen, en toen kwamen er hele bossen haar, bijeengehouden door witte schilfers los. Hij heeft nu een paar forse kale plekken bij zijn schouders, en verder naar achter zitten er nog meer schilfers tegen de huid aan geplakt. De kale huid oogt viezig (zwart), vettig, maar verder zonder
schilfers. Borstelen vindt hij nu dus ook niet prettig. Hij lijkt geen jeuk te hebben (krabt niet) en er zijn ook geen vlooien meer te zien (deze week krijgt hij nog wel wat advance druppels omdat hij zo heel erg veel vlooien had een paar weken geleden.
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Zou dit te maken hebben met ontgiften? Hij krijgt tenslotte nu kvv sinds 3 weken, terwijl hij daarvoor volgens mij alleen maar supermarkt brokken kreeg.
Morgen laat ik de da er in elk geval even naar kijken.