Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Hitam
yuki11 schreef: De keuze is gemaakt; de prednison blijft nog even in de kast. Ik heb t vermoeden dat het Yuki meer kwaads dan goeds gaat brengen.
Mocht vrijdag blijken dat ie de kwaadaardige vorm van lymfoom heeft, dan gaat ie dan op de prednison.
In de overige gevallen gaan we volgende week woensdag naar de holistische praktijk in de Bilt.

Ondertussen vind ik het vervelend dat er nu toch 2 keer in de lymfeklieren is geroerd...aangezien dat ook niet geheel onschuldig blijkt te zijn. Maar ja, daar is niks meer aan te doen.
Klinkt als een duidelijke beslissing. Dat is mooi. Al die twijfel is zo verschrikkelijk. Ik duim voor vrijdag dat het geen maligne lymfoom is :bigarmhug:
Door Lefki&Amy
Hitam schreef: Klinkt als een duidelijke beslissing. Dat is mooi. Al die twijfel is zo verschrikkelijk. Ik duim voor vrijdag dat het geen maligne lymfoom is :bigarmhug:
::) hij is minder duidelijk als ie lijkt, bleek vannacht...paar keer wakker geworden en weer twijfel...
Wel of niet starten met de prednison...

Ik bekijk het maar per dag...vandaag gaan we in ieder geval niet starten.  :crazy2:
Door Anne in Zweden
yuki11 schreef: ::) hij is minder duidelijk als ie lijkt, bleek vannacht...paar keer wakker geworden en weer twijfel...
Wel of niet starten met de prednison...

Ik bekijk het maar per dag...vandaag gaan we in ieder geval niet starten.  :crazy2:
's Nachts lijken problemen altijd groter, vind ik. Zo gaat het bij mij tenminste. Als ik dan de volgende dag weer op de been ben, snap ik soms niet waarom ik zo heb liggen tobben; overdag voelen problemen op een of andere manier minder ernstig.

Sterkte maar weer eens! :-*
Door Lefki&Amy
Anne in Duitsland schreef: 's Nachts lijken problemen altijd groter, vind ik. Zo gaat het bij mij tenminste. Als ik dan de volgende dag weer op de been ben, snap ik soms niet waarom ik zo heb liggen tobben; overdag voelen problemen op een of andere manier minder ernstig.

Sterkte maar weer eens! :-*
Bij mij ook hoor, daarom ben ik blij dat het weer overdag is  ;)
Door Hitam
yuki11 schreef: Ik bekijk het maar per dag...vandaag gaan we in ieder geval niet starten.  :crazy2:
Het is ook niet urgent, dus je kunt best nog even wachten. Ik hoop dat ze in Zeist nog iets voor Yuki kunnen betekenen.
Door Lefki&Amy
Hitam schreef: Het is ook niet urgent, dus je kunt best nog even wachten. Ik hoop dat ze in Zeist nog iets voor Yuki kunnen betekenen.
Ja, dat hoop ik ook. Ze waren in ieder geval niet voor gebruik van prednison (maar dat had ik ook niet verwacht  ::)).
Wat zijn jouw ervaringen met dit soort 'gevallen', Tannetje??  :-\
Door Robian
Ach jeetje Karin, wat een gedoe weer.
Ik hoop echt dat geen maligne lymfoom is. (helaas zelf een dier gehad die daaraan leed)

Dikke knuf voor jou en Yuki.  :-*
Door Hitam
yuki11 schreef: Ja, dat hoop ik ook. Ze waren in ieder geval niet voor gebruik van prednison (maar dat had ik ook niet verwacht  ::)).
Wat zijn jouw ervaringen met dit soort 'gevallen', Tannetje??  :-\
Weinig hoopvol, dus daarom zou ik eerder voor de prednison kiezen.
Door Lefki&Amy
Boez schreef: Pfff wat een hoop op je bord zeg...  :'(
Vergeet niet de momenten met je kanjer te koesteren... :)

Dikke X
Nee, dat vergeet ik zeker niet!!!
We genieten enorm van elkaar!!! (eigenlijk altijd al, maar nu nog een beetje extra  ;):)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door