Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lefki&Amy
Lizzy schreef: Oh potverdepotver, wat een ellende zeg, een soort van iets c.q. niets te weten :-\ :'(. Qua je bedenkingen kan ik je in je conclusie tot zover geen ongelijk geven... :-\. Overleg dit anders ook met je DA. Sterkte Karin, heel veel sterkte!
Ja, dat is het eerste wat ik ga doen morgen....Yuki mag lekker in de auto blijven.
Vrees dat er in geval a) andere medicatie nodig is, dan in geval c), dus geen, of niet alleen, prednison...en dan moet ik alsnog beslissen of we het 'moeten' weten...
Ik voel me echt heel boos nu...weet niet eens op wie...maar het voelt als onmogelijk, dit.

Ik heb Yuk beloofd (voor zijn gewrichtengedoe) dat hij geen pijnlijke behandelingen meer hoeft te ondergaan...en nu dit  :-\
Door svdz
Wat vreselijk zeg. Zit je uren lang te wachten op een telefoontje met de uitslag en dan hoor je dat het biopt mislukt is... :-\ Wat een stress. Snap het ook niet hoor, zij weten toch ook dat jij in spanning bij de telefoon zit te wachten op de uitslag, dan kunnen ze toch zelf bellen als het onderzoek mislukt is??? En er dus geen uitslag komt.

Als er geen andere medicatie gegeven zal worden bij maligne lymfoon als bij reactieve lymfeklieren, is het dan wel nodig of nogmaals dit onderzoek te doen...
Pfff...Sterkte met je beslissing.
Door yvette_van_alert
Ik zou kiezen voor de prednison (eventueel in combi met pijnstillers als hij die niet al had)  en niet weer de biopten laten nemen. Maar tja daar zal mogelijk iedereen anders over denken. Ik zou ook woest zijn als je zo'n 'uitslag' krijgt.
Door Lefki&Amy
svdz schreef: Wat vreselijk zeg. Zit je uren lang te wachten op een telefoontje met de uitslag en dan hoor je dat het biopt mislukt is... :-\ Wat een stress. Snap het ook niet hoor, zij weten toch ook dat jij in spanning bij de telefoon zit te wachten op de uitslag, dan kunnen ze toch zelf bellen als het onderzoek mislukt is??? En er dus geen uitslag komt.

Als er geen andere medicatie gegeven zal worden bij maligne lymfoon als bij reactieve lymfeklieren, is het dan wel nodig of nogmaals dit onderzoek te doen...
Pfff...Sterkte met je beslissing.
Nee, dan niet, maar dat is dus even de vraag...(of dat andere medicijnen zijn)
Door Cathelijn
Wat een ellende zeg! Heb je eindelijk iemand aan de lijn die je het nieuws gaat vertellen, krijg je dit  :-X

Heel veel wijsheid gewenst om te besluiten wat er nu moet gaan gebeuren  :-*
Door -Saskia-
Oooooh Karin, %@$(@)$^%!@  >:( >:(

Ik zou dezelfde conclusie trekken als jij. Zo min mogelijk ellende voor Yuk.
Gloeiende voetzolen, wat een narigheid toch... :-X
Kan ik morgen iets voor je betekenen? Mee naar de da ofzo?
Door Kaio
:o
Jeetje zeg! Wat een @$%$%$^PIEP
Kan me indenken wat dat met je doet zeg. Al een week in spanning, en mentaal bezig om je op alles voor te bereiden etc...
En dan verprutsen ze de test!!!
Sterkte zeg :bigarmhug:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door