Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
yuki11 schreef: Ik wil met Yuk gaan wandelen, maar wil ook geen slecht nieuws ontvangen als ik buiten de deur ben  :-\  :-\
Hup, gewoon bellen! Gewoon vriendelijk vragen of er al nieuws is...als je uitlegt dat je enorm in de rats zit zullen ze dat echt wel begrijpen!  :-*
Door Anne in Zweden
Ik geloof dat ik ook even voorzichtig weer zou bellen, gewoon even controleren of ze niet vergeten zijn dat je nog teruggebeld zou worden. Tuurlijk is het al bezwaarlijk genoeg om de telefoon op te pakken nu, maar aan de andere kant... nog een slapeloze nacht is ook geen fijn vooruitzicht. En als je iets weet, kun je ook iets doen. Onwetendheid is vaak nog veel slopender!

Sterkte.
Door Lefki&Amy
De onderzoeken zijn mislukt!!
Ondanks dat hij voor een lab heeft gekozen waarvan hij weet dat ze erg secuur zijn...

Verdacht van maligne lymfoom, maar niet met zekerheid te zeggen.
En die zekerheid willen ze wel, en ook willen ze kunnen bepalen om welk type lymfoom het dan zou gaan...om daar een eventuele behandeling op te kunnen richten.

Ik snap er geen fluit van....hij neemt toch wel vaker biopten en weet toch wel hoe dat lab ze aangeleverd wil hebben??
Of we morgen maar even terug willen komen om 5 nieuwe biopten te nemen...of volgens mij zei hij zelfs 5 uit elke lymfeklier!!!

:'( :'( :'( :'( :'(   >:( >:(  :'( :'( :'( :'(
Door Anne in Zweden
yuki11 schreef: De onderzoeken zijn mislukt!!
Ondanks dat hij voor een lab heeft gekozen waarvan hij weet dat ze erg secuur zijn...

Verdacht van maligne lymfoom, maar niet met zekerheid te zeggen.
En die zekerheid willen ze wel, en ook willen ze kunnen bepalen om welk type lymfoom het dan zou gaan...om daar een eventuele behandeling op te kunnen richten.

Ik snap er geen fluit van....hij neemt toch wel vaker biopten en weet toch wel hoe dat lab ze aangeleverd wil hebben??
Of we morgen maar even terug willen komen om 5 nieuwe biopten te nemen...of volgens mij zei hij zelfs 5 uit elke lymfeklier!!!

:'( :'( :'( :'( :'(   >:( >:(  :'( :'( :'( :'(
Nou jaaaaaaa! Dan weet je dus nog steeds niet echt iets, want dat het misschien wel of niet mogelijk kwaadaardig was - zover was je al!

Kaa uu tee. Dit is een geval van adem in, adem uit...  
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door