Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Laura W
Mollie plaste ook veel vaker 's nachts in huis toen ze nog brokken at dan met kvv.

Wel is het zo dat ze gaat plassen van kippevleugels e.d. Als we die op het verkeerde moment geven kan ze het ook niet ophouden.
Door sylvia
Zou dat niet komen omdat ze van eten van die kippenvleugels (bot) daarna extra gaat drinken ?
Van die kippenvleugel zelf zal ze geen extra urine aanmaken, en ik zie het hiet ook dat ze na de kippenvleugels even naar de waterbak vertrekken.
Laatst gewijzigd door sylvia op do 08 jul 2004, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura W
Dat bedoelde ik eigenlijk. :-[ Zoveel vocht zit er niet in zo'n ding, maar ze krijgt er misschien dorst van. of het bot trekt vocht aan. ??? Toen ze nog brokken at, of liever gezegd niet at, want ze moest ze niet zo, dronk ze veeeeel meer dan nu met kvv. Van die brok kreeg ze enorme dorst en door al dat drinken kon ze het ook niet goed meer ophouden.
Door betty
Ik denk eigenlijk van wel.Mijn duitse herder had het vaak te druk met spelen savonds met als gevolg sochtends regelmatig een ongelukje.Nu met vers nooit.Dus ik geloof wel degelijk in verschil.
Groetjes Betty
Door tieneke
[quote="betty"]
Ik denk eigenlijk van wel.Mijn duitse herder had het vaak te druk met spelen savonds met als gevolg sochtends regelmatig een ongelukje.Nu met vers nooit.Dus ik geloof wel degelijk in verschil.
Groetjes Betty
[/quote]
De nollebakmonsters van ons hebben een paar keer een ongelukje gehad ;)
De stand:Tinus 1 keer voor de tv gepoept ::)1e dag!
Tara ook bij de tv gepoept ::) 1e dag!
Tara 2 of 3 keer in de kamer gepiest!later!
Was onze eigen schuld met piesen,Tara rende s'morgens vroeg de kamer in.
Verder een keer of twee aan de race in de keuken,ik vindt dit echt geen slechte score met 2 pups ;) ;D
Door diana
nou lijkt me helemaal niet zo gek eigenlijk hoor
ze poepen minder van vlees en ze drinken ook veel minder
eigenlijk best logisch
mijn teefje krijt al ruim 2 jaar allen maar vers en sindsdien heeft ze met 1/4 van haar dosis medicijnen die ze vroeger had
voordat ik vers gaf , nooit meer een ongelukje gehsd
ze is/ was nl
licht incontinent .
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door