Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

vanaalst schreef: en in de tussentijd, ga je dan barfen met eierschaal poeder..
Moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet uit ben. Ik weet het even niet meer. Ik heb zo een medelijden met Luna. Ze is momenteel zo ziek, er moet vandaag echt iets gebeuren wat eten betreft. Ik denk dat ik toch een zakje RC ga halen en tevens kijken naar Barf die ze wel lust en die als eerste klaar maken. Dat is namelijk ook een probleem, ze lust bijna niks van Barf. Maar dan bak ik het wel even wat aan. Eierschalen heb ik al.

Kan je trouwens ook eierschaalpoeder ergens kopen. Kan het niet vinden via Google
Je hebt nu al zoveel uitgeprobeerd wat vlees aangaat, ik denk dat je even moet doen waar je het beste gevoel bij hebt, al is het geweekt brood met wat erbij, of  geweekte brokjes.
Je gaat volgende week toch al naar de H.D.
Als ze zich er maar wat prettiger bij gaat voelen, maagpijn is erg hoor..
Als ze zo slecht barf wil eten is er duidelijk iets wat haar tegenstaat, wordt misschien al misselijk van de lucht.
Kan voor in de toekomst het botslijpsel van Rita wat kunnen betekenen voor Luna?
Sterkte met haar..
de Meiden schreef: Je hebt nu al zoveel uitgeprobeerd wat vlees aangaat, ik denk dat je even moet doen waar je het beste gevoel bij hebt, al is het geweekt brood met wat erbij, of  geweekte brokjes.
Je gaat volgende week toch al naar de H.D.
Als ze zich er maar wat prettiger bij gaat voelen, maagpijn is erg hoor..
Als ze zo slecht barf wil eten is er duidelijk iets wat haar tegenstaat, wordt misschien al misselijk van de lucht.
Kan voor in de toekomst het botslijpsel van Rita wat kunnen betekenen voor Luna?
Sterkte met haar..
Je beschrijft mijn gevoel en gedachte erg goed, Marjan.
Daarom heb ik vanmiddag het hele dorp doorgefietst in de regen opzoek naar RC sensible. De verkoper keek me erg verbazend aan toen ik vroeg om royale konijn. Sorry verkoper het kwam spontaan me mond uit.
Helaas in alle 3 de DW hadden ze niet haar formaat brokken dus heb ik een maatje kleiner genomen. Medium ipv Maxi. Het formaat brok schijnt het enigste verschil zijn.

De gehele dag had ze last van maagzuur. Ik heb de hoeveelheid in 2 porties verdeeld en tot mijn verbazing werd ze na de eerste portie weer vrolijk en stopte ze met kwijlen, hikken en kuchen.
Dit zegt nog niks natuurlijk want het zuur kwam bij elke verandering van soort/merk pas na ongeveer een dag of 3. Maar ze is op dit moment maagzuur vrij.

Het is zo dubbel.
Ik weet dat zelf samenstellen en rauw veel beter is. Maar is rauw wel beter voor Luna!!
Op brokken deed ze het goed 13 maanden geleden. Maar is dat nu ook nog zo!!
Is er wel een oplossing voor Luna haar maag probleem!!

Moet ik nu eigenlijk doorgaan met de Zitac of stoppen?
Ik denk dat ik m'n dier ook op brok zou zetten als al 't andere niet goed gaat  :-[ :-X, 't constant vol medicijnen stoppen en je dier nog zien lijden is ook niet 't beste.
Hopelijk komt er binnenkort een afdoende oplossing uit de bus. Sterkte nog hé! :bigarmhug:
Helaassssssssssssssss. 2,5 dagen hebben we genoten van een vrolijke Luna. Ze loopt op het moment weer te kwijlen en te hikken en ik was net te laat met het oprapen van een pluche katten balletje. Dus die zit nu in haar maag.

Heb haar een handje br*k  nu gegeven kijken of het mogelijk aan een "lege" maag ligt. Misschien naar 3x daags eten geven dan.

Ik wil weer een echo laten maken Ellen. Eerst maar even volgende week afwachten.
Ik denk dat het echt elk uur een beetje "iets" moet geven bij haar want ze had vanmiddag en vanavond na een kleine twee uur weer het kuchen en slikken.
Ik wordt hier zo gek van.

Nou als het moet gaat ze maar 2 dagen br*k, 2 dagen rauw en 2 dagen gekookt eten.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door