[quote="Truus"]
Het gaat nu echt niet goed. Er is weer bloed geprikt

.
Ze waren nog maar pas begonnen met spuiten .
[/quote]
Sommige honden blijven altijd schommelen met de bloedsuikerspiegel.
Zit de hond te hoog of te laag Truus?
De hond kan beter te hoog zitten(hyper) met de klachten dat hij meer drinkt,plast,hongeraanvallen,druk,etc.
Zit de hond te laag(hypo)dan heb je een gigantisch probleem,ben je even niet bij de hond dan kan het zo gebeurd zijn!
Deze hypo- symptomen zijn heel goed te herkennen als de hond mat en afwezig is.
In de eerste instantie kan de hond ook hongerig zijn,geef hem dan direkt een kleine maaltijd!
Is de hond zodanig ver dat hij door zijn poten zakt en nergens meer op reageert acuut vloeibare honing naar binnen gieten,reageert hij daar niet op direkt naar de Da.
Zijn de eigenaren door de Da ook goed voorgelicht?
Geen belastende lange wandelingen meer en zeker geen opwinding,iedere dag hetzelfde ritme.
Echt op VASTE tijden eten en niet een uur later of vroeger eten,met misschien alle gevolgen van dien.
Absoluut geen tussendoortjes,en konstant je hond in de gaten houden hoe die zich gedraagt.
Ik hoop dat de eigenaren dit allemaal aankunnen en wens ze alle sterkte toe,het is niet niks een hond met suikerziekte....bah!
Maar ik weet zeker dat het hondje nog een extra langere periode mag blijven als hij op versvlees staat.
Kobus heeft in ieder geval zijn record verbroken,ik ben blij dat hij 15 maanden langer bij ons mocht zijn