Hij is actief maar niet dat je er gek van wordt,voor mij is het normaal ,vergeleken met een pers is hij erg actief maar dat geldt voor iedere ander ras

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Ik ga sparenja hij is echt geweldigHoe meer ik naar die foto kijk en me herinner hoe Tijger er in 't echie uitziet, hoe meer ik ook zo'n kat wil!
ja hij is echt geweldigZijn ze al geboren?en je hoeft maar €300 minder te sparen als ik voor mijn nieuwe pup
![]()
Zijn ze al geboren?nee ik geloof het niet,ik heb er naar gevraagd en ze heeft nog niet terug gemaild dus het zal wel niet......spannend!
Zijn Perzen niet zover doorgefokt dat ze vers voer echt nooit zullen begrijpen? Dat zou mij een excuus geven om hem weer zijn brokjes (zonder carnibest erop) te geven en hem weer lekker zien te smikkelen en smullen en knabbelen.Nee dat is het niet hoor,helaas ik moet je teleurstellen.
nou ja zeg, doe ik dus net lekker sardientjes met een ieniemienie beetje Carnibest en een beetje olie van de sardientjes er over in de bakjes....... en er gebeurd helemaal niets ???gewoon niet meer naar kijken en gewoon laten staan
tsss, katten ???![]()