Moderator: Lizzy
Borke schreef: Blauw staat hem goedDe DA zegt dat ik het moet laten zitten als het goed zit en daar ben ik blij om want in mijn eentje bij Annak een verband verwisselen dat wordt een vreselijk gevecht.
Moet je het verband niet dagelijks verschonen, met Sofi moest dat toen ze aan haar teen was geopereerd?
Rovanna schreef: De DA zegt dat ik het moet laten zitten als het goed zit en daar ben ik blij om want in mijn eentje bij Annak een verband verwisselen dat wordt een vreselijk gevecht.Wanneer moet dat verband eraf dan? Wondvocht gaat toch al gauw smetten onder een verband. Ziet het verband er nog droog uit? Ik zou er in ieder geval regelmatig even aan ruiken.
*Dorothea* schreef: Wanneer moet dat verband eraf dan? Wondvocht gaat toch al gauw smetten onder een verband. Ziet het verband er nog droog uit? Ik zou er in ieder geval regelmatig even aan ruiken.Ik had afgesproken maandag langs de DA te gaan maar heb ook een rolletje meegekregen voor als het nodig was. Ik zal er binnenkort eens aan ruiken. Ben nu vreselijk verkouden dus ik ruik niks
Rovanna schreef: Ik had afgesproken maandag langs de DA te gaan maar heb ook een rolletje meegekregen voor als het nodig was. Ik zal er binnenkort eens aan ruiken. Ben nu vreselijk verkouden dus ik ruik niksNou dat ruik je wel hoor![]()
Rovanna schreef: Moet ik daar nu al mee beginnen of pas na de AB-kuur?ik zou wachten tot daarna omdat leem de werking van de AB vermindert
Rovanna schreef: Moet ik daar nu al mee beginnen of pas na de AB-kuur?Ik zou ook wachten tot na de AB en tot na verwijdering van eventuele hechtingen.
ulla schreef: leem mag je niet inwendig geven,als je reguliere middelen gebruikt.
Sterkte met Annak.
-Saskia- schreef: Aaaaaah lekkere Appelpop-vent!Ja lache he? Hij was crew-lid![]()
Rovanna schreef:Ja leem werkt regeliere middelen uit het lichaam,als ik wil ontgiften, en een hond krijgt reguliere middelen, dan geef ik chlorella.
??? Hij krijgt ook cortaphen. Moet ik daarmee stoppen dan tijdens de leemkuur?