Moderators: koekje, pearlsofpassion
ehm, ik kan ze niet helemaal "cold turkey" overzetten omdat Pebbles problemen met de alvleesklier heeft gehad en nu (waarschijnlijk door haar "figuur") neigt naar suikerziekte; ik blijf ze dus nog wel brokken geven (op dit moment hebben ze alleen vanochtend een beetje gehad) en gaan ze nog niet eten dan zal ik straks toch wat "moeten" geven (niet veel, maar toch).Meng er inderdaad gewoon iets doorheen wat ze graag lusten,en inderdaad niet te snel opgeven,hier was het ellende met botjes kauwen,tijger ging ook naast het fornuis zitten,zovan...ehhhh moet ik het zelf ff koken of hoe zit het
Kon ik dit gewoon klatskletskledderboem in 1x doen (dan maar een paar dagen niet eten) dan deed ik dat zeker, maar dat durf ik niet.
Boehoehoehoekatten hé ....een verhaal apart :-/ik ga huilen !!!
Heb ik speciaal soepvlees erbij gekocht, lekker volgens het "recept" van Sylvia klaar gemaakt.... en niks hoor.
Ik ga zo eerst maar eens met Bas aan de wandel, als het voer er dan nog staat probeer ik wel wat anders. Nou als ik dit zo mee maak is Bas maar een makkelijke eter; categorie Vuilnisbak
Hoipipeloi, het is echt een hele onderneming. Jij hebt er tenminste nog 1 die het eet Jennietoetje met carnibest....waarom niet in deze strijd is alles geoorloofd![]()
Morgen maar weer richting supermarkt; blikje tonijn, blikje sardientjes kopen.
Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ze verder nog heeeeeel lekker vinden...ja nou, Pebbles vind het geweldig om een koekepan uit te likken (maar dat mag ze niet van ons) en Moby is dol op het uitlikken van een schaaltje yoghurt o.i.d. (toetjes dus)..... maar om daar nou Carnibest door heen te doen ???
Oke, morgen maar weer een hernieuwde poging
Hoipipeloi, het is echt een hele onderneming. Jij hebt er tenminste nog 1 die het eet JennieHaha die Ivonne.........had ik het niet gezegd?? (LOL)![]()
Morgen maar weer richting supermarkt; blikje tonijn, blikje sardientjes kopen.
Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ze verder nog heeeeeel lekker vinden...ja nou, Pebbles vind het geweldig om een koekepan uit te likken (maar dat mag ze niet van ons) en Moby is dol op het uitlikken van een schaaltje yoghurt o.i.d. (toetjes dus)..... maar om daar nou Carnibest door heen te doen ???
Oke, morgen maar weer een hernieuwde poging
In oorlog is alles geoorloofd tochja in oorlog,liefde en de strijd om zo'n......lief poesie aan het vers te krijgen,is alles geoorloofd