Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Mooi, dat is dan maar weer gebeurd. Nu nog goed opknappen.
Ik heb me laten vertellen en ook wel gelezen, dat je geen reinigings kuur met leem moet geven, als er nog antibiotica, of andere medicatie wordt gegeven. Zou dat toch even uitzoeken.

Hanny
[quote="Rovanna"]
Ja da's wel een goeie ja. Ik laat het bewaren maar zie niet de noodzaak van laten onderzoeken want dan weet je wat het is en wat dan? Ik zou me alleen maar vreselijke zorgen gaan maken.
Waar haal ik groeen leem?
[/quote]
fijn dat het allemaal goed verlopen is
wat heb je er aan om te weten wat het is?
in ieder geval dat als het terug komt dan weet je dat nogx opereren vrij nutteloos is
[quote="Rovanna"]
Ik word net gebeld: operatie is goed verlopen. Ze heeft alles weg kunnen halen. Er zat toch erg veel vet maar ook bloedvaten. Dit zou een liposarcoom kunnen impliceren: een kwaadaardige tumor uitgaande van vetcellen.
Annak knippert alweer met zijn ogen dus ik heb er vertrouwen in dat ie weer helemaal wakker wordt en dan mag ie weer mee naar huis. Pfffffff......
[/quote]

:bigarmhug:
Geef Annak een knuffel van Johan, moest
ik doorgeven.... ze liggen elkaar wel geloof ik :biggrin2:
Gaat hij uit zichzelf buiten liggen??  :o
(is dat niet te koud??  :-[ Na een narcose kunnen ze hun lich.temp nog niet zo goed reguleren...)

Groene leem/klei kun je halen bij vrijwel elke natuurwinkel/-drogist, maar vaak ook wel bij t Kruidvat of apotheek.
Anders even via internet bestellen...
Ik zou er inderdaad mee beginnen als alle medicatie is gestopt en eventuele hechtingen eruit zijn...

Ik geloof ondertussen dat het herstel en het uitwerken van de narcose en ab etc, meer moeite kost voor een (oude) hond, dan de operatie/narcose op zich.
Zorg goed voor de beer van Garderen!!!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door