ik zou
biopt van de bult laten nemen
aan de hand daarvan
fotos laten maken van de organen
en aan de hand daarvan beslissen wel of niet weg laten halen van de bult
Moderator: Lizzy
Rovanna schreef: Maar ik kan de bult niet laten zitten want hij zit in de weg met lopen dus hij MOET weg. Hoe dan ook.Als ik het zo lees is bult weg laten halen de enige echte optie; hij moet hoe dan ook weg. Misschien kun je vrijdag bespreken óf en wat jullie verder aan onderzoek/behandeling gaan doen?
Nou ik hoop dat ik nog een paar adviezen krijg hier. Vrijdag ga ik naar mijn DA en afhankelijk van hoe dat gesprek gaat, ga ik misschien ook nog wel naar Arno.
conleeuw schreef: oh bah jakkes, mo, als de bult in de weg zit, en jij ontkom er toch niet aan om hem te laten verwijderen, dan zou ik dat meteen laten doen, wat is dan nog de toegevoegde waarde van een biopt, de uitkomst is hoe dan ook dezelfde, bult moet er af... dus dan maar meteen, dan heb je een goede monster om alsnog te laten onderzoeken als je dat wil, hoewel ik niet weet wat daar dan nog de nut van is, behalve dat je dan weet waar je mee te maken heb. Heel veel sterkte met deze gruwelijke situatiemaar als je van tevoren weet wat het is, dan weet of je het heel ruim of heel krap weg kan nemen. Als het op een rotplek zit dan is dat wel fijn om te weten.![]()
*Dorothea* schreef: de vraag is waarom is het weggegaan met AB? Ik denk niet zo aan een tumor. Zou er iets onderhuids zitten wat een ontsteking geeft? bv een afgestoten stukje bot, een splinter, een tand?Het is naar Vet med lab (Idexx) Almere gestuurd
waar is het dnab naar toegestuurd?
Rovanna schreef: Het is naar Vet med lab (Idexx) Almere gestuurdaha dat verklaart een hoop
*Dorothea* schreef: aha dat verklaart een hoopMaar hoeveel invloed heb ik daarop?
ik zou nog een DNAB laten doen en opsturen naar Utrecht
Rovanna schreef: Maar hoeveel invloed heb ik daarop?gewoon zeggen dat je wilt dat ze het naar utrecht sturen, kost niks extra, kan gewoon via de post.