@Kattenbella: arme Peter, hopelijk gaat het snel beter met hem.
Ik koop de psyllium in de vorm van Bogena Darmreiniger (dierenwinkel of webshop). Dat kost ongeveer 11 euro voor een pot van 200 gram en daar doe ik maaaaanden mee.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Kefraya schreef: @Kattenbella: arme Peter, hoeplijk gaat het snel beter met hem.Is dat ook een heel fijn poeder of zijn die vezels nog wat groter? Mocht het een fijn poeder zijn, dan is dat ook zeker een goed idee voor Tammy in de toekomst
Ik koop de psyllium in de vorm van Bogena Darmreiniger (dierenwinkel of webshop). Dat kost ongeveer 11 euro voor een pot van 200 gram en daar doe ik maaaaanden mee.
Kefraya schreef: Het is heel fijn poeder, daar maakt Kefraya gelukkig geen probleem van. Meestal is ze uiterst kritisch op minimale wijzigingen in haar etenDat klinkt precies hetzelfde als Tammy. Bedankt voor de tip, ik ga het zeker onthouden, maar dit valt haar niet eens op!
kattenbella schreef: Met Peter gaat het niet goed. Hij lijkt het allemaal op te geven. Ik geef hem nu AB in. Er is niets concreets gevondenHopelijk knapt hij vlug op,sterkte!Zo weer even wat AB ophalen.
Herkent iemand dit: gal spugen, verstopping, helemaal niets meer willen.
kattenbella schreef: Met Peter gaat het niet goed. Hij lijkt het allemaal op te geven. Ik geef hem nu AB in. Er is niets concreets gevondenOh wat ergZo weer even wat AB ophalen.
Herkent iemand dit: gal spugen, verstopping, helemaal niets meer willen.