Met Lothar gaat het wat beter. Hij loopt af en toe, maar alleen het noodzakelijke.
Soms ligt hij te piepen in zijn bench, zo zielig

Moderator: Lizzy
Lind@ schreef: Met Lothar gaat het wat beter. Hij loopt af en toe, maar alleen het noodzakelijke.Fijn dat het al iets beter gaat met Lothar. Waarschijnlijk heeft ie ook nog wel een beetje pijn van de wond, maar binnen enkele dagen merkt ie er waarschijnlijk niet veel meer van (als hij van de wond afblijft tenminste
Soms ligt hij te piepen in zijn bench, zo zielig![]()
Binno schreef:Dat MEEN je niet!!
Fijn dat het al iets beter gaat met Lothar. Waarschijnlijk heeft ie ook nog wel een beetje pijn van de wond, maar binnen enkele dagen merkt ie er waarschijnlijk niet veel meer van (als hij van de wond afblijft tenminste)
Ze kunnen wel zielig zijn ja! Geef hem maar een dikke knuf hoor!
Wat wij ook nog hadden toen we indertijd onze Pluch hadden laten 'helpen' is dat hij mij zeker meer dan een week niet meer aangekeken heeft en mij totaal negeerde. Meneer was boos... Alsof hij wist wat er gebeurd was en wiens schuld dat was...
![]()
![]()
Ordell schreef: "Wat wij ook nog hadden toen we indertijd onze Pluch hadden laten 'helpen' is dat hij mij zeker meer dan een week niet meer aangekeken heeft en mij totaal negeerde. "
Vind je het gek.....?![]()
![]()